۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

امنیت و بهداشت در انگلستان

Studying in the uk

با وجود یکی از بهترین سیستم‌های مراقبتی و بهداشتی در جهان و میزان کم جرم و جنایت در انگلستان، این کشور یکی از بهترین مقاصد امن و مطمئن برای اقامت تحصیلی به شمار می‌آید.

خدمات بهداشت و درمان در انگلستان

خدمات بهداشت ملی انگلستان، یکی از بهترین سیستم‌های مراقبت بهداشتی جهان است که درمان‌های مدرن و مطمئن را به بیماران ارائه می‌دهد. گفتنی است که دانشجویان بین‌المللی هنگام تحصیل در انگلستان به بیمه درمان خصوصی نیاز نخواهند داشت و می‌توانند به راحتی از خدمات درمانی انگلستان استفاده کنند.

در صورتی که متقاضی تحصیل در انگلستان هستید، برای دریافت ویزای این کشور شما می‌بایست حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ پوند برای دریافت خدمات بهداشت ملی به صورت سالانه پرداخت کنید. این هزینه هنگام اقدام به دریافت ویزای پرداخت می‌شود که شامل درمان رایگان پزشکی مانند خدمات اورژانس، بیمارستان و کاهش هزینه‌های دندان‌پزشکی در خدمات بهداشت ملی می‌شود.

اگر از منطقه اقتصادی اروپا به انگلستان آمده‌اید، حتما کارت بیمه درمانی اروپا را قبل از ورود به این کشور برای دریافت خدمات بهداشت درمانی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دریافت خدمات درمانی انگلستان، از وبسایت کمیسیون اروپا بازدید کنید.

خوب است که در مدت کوتاهی پس از ورود به انگلستان برای ثبت نام به یک پزشک عمومی که با مشکلات بهداشت عمومی بسیاری در ارتباط بوده است، اقدام کنید. اکثر پزشکان و جراحان عمومی، پیشنهاد ملاقات بیماران با پزشک خانم یا آقا را در نظر می‌گیرند. خدمات درمانی انگلستان یکی از قوی‌ترین خدمات این کشور محسوب می‌شود.

Health-in-UK

خدمات رفاهی در انگلستان

‌خدمات رفاهی انگلیس در میان بسیاری از کشورهای دنیا، یکی از بهترین خدمات شناخته می‌شود.کالج‌ها و دانشگاه‌های انگلیس، خدمات ویژه‌ای برای متقاضیان تحصیل در این کشور در نظر گرفته است. در صورتی که احساس تنش یا مشکلی می‌کنید، بهترین راه، به اشتراک گذاشتن آن است.

یکی از برجسته‌ترین خدمات رفاهی در انگلستان، اشتراک مشکلات با دیگران است. بهترین افرادی که می‌توانید مشکلاتتان را با آن‌ها در میان بگذارید شامل:

  • اساتید: اگر در مورد دوره یا امتحانات نگرانی دارید، با اساتید خود در میان بگذارید.
  • مسئول خدمات رفاهی دانشجویان یا مسئول رسیدگی به دانشجویان بین‌المللی.
  • کسانی که در اتحادیه دانشجویان فعالیت می‌کنند و می‌توانند حمایت رفاهی دانشجویان را تامین کنند. همچنین، این گروه حامی بانوان، معلولین و افرادی با مشکلات جنسی نیز هستند.
  • حتما بخوانید: آنچه باید در مورد زندگی و تحصیل در انگستان بدانیم
Safety-in-UK

امنیت در انگلستان

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تحصیل در هر کشور امنیت است. امنیت در انگلستان نیز در این کشور تا حدی است که نرخ جرم و جنایت بسیار کم است و نیروی پلیس بسیار قابل اعتماد است. همچنین، قوانین سختگیرانه در مورد مالکیت اسلحه باعث کاهش میزان جرم‌های مسلحانه می‌شود. گفتنی است که بسیاری از مؤسسات، دارای خدمات امنیتی هستند که برای رفاه بیشتر بر محوطه‌های دانشگاه‌ها نظارت می‌کنند. همچنین، مؤسسه‌ها اطلاعاتی در مورد اقامت دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

انگلستان، یکی از بهترین مقاصد تحصیلی دنیا محسوب می‌شود و دانش‌آموزان و دانشجویان بسیاری برای تحقق رویای تحصیل در این کشور تلاش می‌کنند. خبر خوب این که آسمان آبی با کادر مجرب و حرفه‌ای در حوزه تحصیل در انگلیس، رسیدن به این روپا را برای شما آسان کرده است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آسمان آبی مراجعه کنید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا : 3

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *