۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

با کمترین هزینه و بهترین حمل و نقل در انگلستان سفر کنید

محل سکونت شما چه در شهر باشد یا حومه شهر واقع شده باشد ، با سیستم حمل و نقل همگانی قادر خواهید بود به سرعت به بسیاری از مکان ها دل خواه خود سفر کنید و در طول زمانی که در انگلیس هستید مکان‌های مختلفی را ببینید.

 

قطارها

انگلستان دارای یک شبکه ریلی وسیع است که شهرها و روستاهای سراسر کشور را به هم متصل می کند. برای مثال، سفر با قطار از لندن به کاردیف حداقل دو ساعت و سفر از لندن به ادینبورگ حداقل چهار ساعت طول خواهد کشید.

دانش آموزان تمام وقت و هر کسی که سنی بین ۱۶ تا ۲۵ سال دارد، می توانند برای “کارت راه آهن ۱۶ -۲۵ سال ” درخواست دهد و مسافران در این رده سنی میتوانند یک سوم هزینه حمل و نقل با قطار را در سراسر انگلستان پس انداز کنند.

اگر از قبل رزرو کنید یا با برخی بلیط های گروهی و یا فصلی که گذاشته می شود رزرو کنید، می توانید تخفیف های بزرگی برای جابه جایی خود بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت National Rail مراجعه کنید.

 

حمل و نقل انگلستان

 قطار زیر زمین یا همان مترو

شهر های لندن، گلاسکو، لیورپول و تاین و ویر همه دارای سیستم های ریل زیرزمینی هستند.

همه مسافرانی که در شبکه ریل زیرزمین لندن (لوله) رفت و آمد زیادی دارند می توانند با کارت Oyster پول بیشتری ذخیره کنند. هنگامی که به آن نیاز دارید اعتبار اضافه کنید یا یک کارت هفتگی، ماهانه یا سالانه خریداری کنید. شما همچنین می توانید کارت Oyster دانش آموزی خود را دریافت کنید، یا یک کارت ۱۶ – ۲۵ را به کارت Oyster اضافه کنید تا از تخفیف بیشتری برخوردار شوید.

شهرهای دیگر نیز کارت های پرداخت مخصوص ، پرداخت به عنوان کارت و یا کارت دانش آموزی با تخفیف متفاوت تر دارند.

 

 EUROSTAR

با خدمات قطارهای پرسرعت Eurostar که اغلب بین انگلستان و پاریس، لیل، کالیس و بروکسل اجرا می شود، شما می توانید از لندن به هرکجا که دوست دارید هر روز هفته با کمترین زمان سفر کنید.

اتوبوس

اکثر شهرها و روستاهای انگلستان خدمات منظم اتوبوس را ارائه می دهند. شما می توانید بلیط خود را از راننده هنگام سوار شدن  بخرید (به جز برخی از اتوبوس ها در لندن که می توانید از قبل بلیط را بخرید، از کارت مسافری یا کارت Oyster هم میتوانید استفاده کنید). اگر شما سفر های منظم به نقاط مختلف دارید ، یک بلیط سالانه برای صرفه جویی در هزینه در نظر بگیرید.

 Coaches

شما می توانید با Coach (اتوبوس فاصله های طولانی) به صدها روستا، شهر و فرودگاهای بریتانیا بروید. اگر شما ۱۶-۲۶ ساله هستید و یا یک دانش آموز تمام وقت هستید، کارت Coachcard را از National Express خریداری کنید تا ۳۰٪ در هزینه تان صرفه جویی کنید.

شرکت Citylink ارائه دهنده اصلی خدمات coach  در اسکاتلند و شرکت Translink در ایرلند شمالی است. اگر مایل به سفر رفتن در محدوده دورتری هستید، Eurolines یک راه ارزان و آسان برای رسیدن به هر نقطه در سرزمین اروپا است.

 

پروازها

با ۲۴ تا فرودگاه بین المللی که در انگلیس شهرهای مختلف وجود دارد و انواع مختلفی از پروازهای ارزان قیمت، مسافرت بین شهرهای بریتانیا و راحت تر و آسان تر از آن است که فکرش را کنید. پرواز از لندن به منچستر در یک ساعت، یا سفر از انگلستان به بیش از ۱۰ پایتخت اروپا نیز در زیر دو ساعت انجام میشود.

 

اتومبیل و تاکسی

یافتن تاکسی ها در همه شهرها و کلان شهرها بسیار آسان است. در همه کشورها، باید از امن بودن تاکسی که استفاده می کنید حتما اطمینان حاصل کنید. ترجیحا از کمپانی که از طرف دانشگاه یا کالج خود معرفی شده است، در خواست تاکسی کنید.

حمل و نقل در انگلستان

اگر شما در حال رانندگی با خودرو در انگلیس هستید، باید گواهی نامه رانندگی و بیمه معتبر همراه داشته باشید. ماشین نیز باید به نام ثبت شده و مالیات نیز پرداخته شده باشد. اگر ماشین شما بیش از سه سال عمر داشته باشد، باید سالانه آن را با آزمون MOT آزمایش کنید تا مطمئن شوید که مجاز برای حرکت در جاده می باشد.

 

دوچرخه

دوچرخه سواری در انگلیس بسیار پرطرفدار و مشهور است و بهترین راه برای گردش در شهر است ، همچنین راه خوبی برای روی فرم ماندن بدن و ذخیره هزینه هایتان هم نیز می باشد. بسیاری از دانشگاه ها دارای باشگاه ها و برنامه های دوچرخه سواری و کارگاه هایی برای ایمنی و نگهداری دوچرخه می باشند.

برخی از شهرهای انگلستان مانند لندن، لیورپول و بلفاست طرح های اجاره دوچرخه درشهر را برگزار میکنند. این به شما اجازه می دهد تا دوچرخه را از یک ایستگاه متصل با هزینه های بسیار کم انتخاب کنید و ظرف ۲۴ ساعت آن را به یک ایستگاه متصل دیگر در هرجای شهر بازگردانید.

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 2

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

  1. حیف که راضی کردن بدر و مادرم سخته🥺



    0



  2. با سپاس فراوان این مطالب مفید و به آدم ایده ها و بینش جدیدی ارائه می کند



    0



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *