۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

گشت و گذار در طبیعت شگفت انگیز انگلستان

در طول تحصیل در انگلستان باید وقت خود را به بهترین نحو بگذرانید .این کشور دارای فرهنگ و تاریخ غنی و حومه شهری با چشم انداز زیبا و هنر مدرن ، طراحی ، فرهنگ مدرن و مد و ورزش است ،انگلستان برای هر سن وسالی و هر سلیقه ای ،چیزی برای عرضه دارد.

از شهرهای شلوغ و کوه های برفی تا تپه ها و ارتفاعات سر سبز و جزایر زیبا ، انگلستان بسیار زیباست و گشت و گذار در آن لذت بخش است . مسافت های کوتاه محل های دیدنی و حمل و نقل مناسب در انگلستان به شما فرصت می‌دهد که در زمان کم جاهای مختلف بسیاری را ببینید.

طبیعت انگلستان

مکان‌های مهم و برجسته در انگلستان عبارتند از :

 لندن

لندن پایتخت و بزرگترین شهر انگلستان است و یکی از شهرهایی است که بیشترین تنوع فرهنگی و نژادی جهان را در بر می‌گیرد. از داستان‌های تاریخی جذاب تا ساختمان‌های نمادین، مد روز ، تئاتر و غذاهای خوشمزه ، لندن رابه یکی از هیجان انگیزترین و پر بازدید ترین شهر های دنیا تبدیل کرده است.

شمال انگلستان

امروزه شهرهای شمالی مانند منچستر و لیورپول که در قلب انقلاب صنعتی انگلستان بودند ، بخاطر باشگاه های مشهور فوتبال و شب زنده داری های بزرگ در شهر شناخته شده اند .از زیبایی‌های خارج از شهر می‌توان به منطقه‌ی دریاچه‌ای و تپه‌های “نورد یورکشایز دالیان” اشاره کرد که چشم اندازی بی‌نظیر دارد.

انگلستان مرکزی

این منطقه با نام میدلندز شناخته می شود و دومین شهر بزرگ بریتانیا است . بیرمنگام شهری است که معروف ترین دانشگاهای انگلیس یعنی آکسفورد و کمبریج را در خود جای داده است. از شهر بیرون بروید و روستاهای زیبا  Cotswolds و شهر جذاب تودور Stratford-upon-Avon محل تولد شکسپیر را ببینید.

طبیعت انگلستان

جنوب غربی انگلستان

سواحل شنی مانند  Dorsetو  Devonو Cornwallبهترین مقاصد برای تعطیلات ساحلی هستند که می توانید در جنوب غربی انگلستان بیابید. شهرستان های اصلی در منطقه دارای حمام های آرام بخش در کنار ساحل ، تاریخ شگفت انگیز و همچنین موسیقی و مناظر رنگارنگ هستند که برای شما بهترین لحظات را ارائه می دهد.

جنوب شرقی انگلستان

جنوب شرقی انگلستان با جاده‌های محلی آرام به شهر کنت یا شهر باغ های انگلستان شناخته می‌شود. شهرهای ساحلی این منطقه نیز جذابیت زیادی دارند این شهر با مراکز خرید پر رونق و شب های زنده رنگارنگ و ساحل های قابل سکونت و آرام یکی از مشهورترین شهرها است.

طبیعت انگلستان
اسکاتلند

اسکاتلند ترکیبی دلنشین از زیبایی‌های وحشی و شهر است که در شمال کشور انگلستان واقع شده است . پایتخت اسکاتلند ادینبرگ است ، خانه‌ها در قلعه های نمادین و زیبا بر روی تپه ها قرار دارند ، بزرگترین جشنواره هنری جهان را در این منطقه می‌توانید ببینید . کوه‌ها و ارتفاعات شگفت انگیز و کیلومتر ها ساحل دست نخورده و بکر ، اسکاتلند چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد.

ولز

سه پارک ملی  Snowdonia، ساحل زیبا Pembrokeshire و Brecon Beacons – که بیست درصد از ولز را پوشش می دهند مناظر خیره کننده‌ای را به شما هدیه می‌دهند. همچنین رشته کوها ، خط ساحلی ناهموار و قلمرو تاریخی کاردیف دیگر طبیعتی هستند که می‌توانید ببینید، ولز به همان اندازه که برای زبان ولزی متفاوت خود معروف است به مردمی با عشق ورزش هم معروف است.

 

طبیعت انگلستان

 ایرلند شمالی

ایرلند شمالی کشوری دارای مردمی مهمان نواز و طبیعتی زیبا است. در پایتخت ایرلند شمالی که بفاست است ، شما ترکیبی عالی از زندگی شبانه و تاریخ غنی شهر پیدا خواهید کرد. برای دیدن خط ساحلی خیره کننده و مناطق روستایی با مسیرهای زیبای محلی ، مسیر سنگی طبیعی وجود دارد که محلی های آن منطقه داستان ها و افسانه های زیادی در مورد این مسیر دارند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *