۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

مراحل اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان ‏

اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان

تحصیل در انگلستان فرصت بدست آوردن مهارت‌‌ها ، چشم اندازهای مهم زندگی و اعتماد به نفسی که هر فرد برای موفقیت نیاز دارد را به شما هدیه می‌دهد. اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان کار سختی نیست . ما گام به گام شما را در این راه هدایت می‌کنیم .

تصمیم بگیرید و دانشگاه یا کالج مناسب خود را برای تحصیل در انگلستان انتخاب کنید

آمدن به انگلستان و تحصیل در انگلستان یک فرصت استثنائی برای هر فرد است که می‌تواند فرصت کسب مهارت‌ها و موفقیت‌ها و اعتماد به نفسی عالی به شما بدهد. برای اطمینان از اینکه دوره‌ای که برای شما مناسب است را انتخاب می‌کنید یا آنچه را که دنبالش هستید در این دوره قرار دارد یا نه باید دقیقا در مورد دانشگاه‌ها و کالج‌ها و حتی دوره‌های در دسترس تحقیق کنید تا راه مناسب را پیدا کنید و همچنین لازم است شرایط ورود به دوره را بررسی کنید . البته شما می‌توانید این کار را با استفاده از پروفایل های مختص به دوره و در وب سایت‌های موسسات انجام دهید . اگر سوالی دارید می‌توانید به صورت مستقیم با دانشگاه تماس بگیرید و مطمئن باشید آنها به سوالات شما با رضایت کامل جواب می‌دهند و خوشحال می‌شوند که می‌توانند شما را برای رسیدن به هدفتان راهنمایی کنند.

 

ثبت نام کنید و پذیرش بگیرید

دانشجویان دوره کارشناسی

در خواست در دوره کارشناسی در انگلستان آنقدرها هم سخت نیست . بهترین راه این است که درخواست پذیرش و ثبت نام خود را به تمامی دانشگاه‌ها و کالج‌های انگلستان ارسال کنید . ثبت نام خود را از طریق UCAS ( مرکز خدمات پذیرش دانشگاه ها و کالج ها) ارسال کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در انگلستان و پذیرش دوره کارشناسی می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت آسمان آبی تماس بگیرید.

کارشناسی ارشد

دوره‌های تحصیلات تکمیلی یا همان کارشناسی ارشد در انگلستان دارای مراحل و نیاز های خاص و برنامه کاربردی برای ورود و پذیرش دانشجو است. بنابر این نیاز است که وب‌سایت‌های مربوط به دانشگاه را به طور کامل مطالعه کنید و از شرایط و نحوه پذیرش و دستور العمل‌های درخواست تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی کاملا مطلع شوید.

تحصیل در انگلستان

قبول کردن پیشنهاد شما

دانشگاه یا کالج با شما از طریق ارسال ایمیل در ارتباط است تا تایید می‌کند درخواستی که شما برای دانشگاه ارسال کردید به دستشان رسیده است. اگر با UCAS درخواست داده باشید خیلی راحت‌تر میتوانید درخواست پذیرش خود را پیگیری کنید و ببینید که در چه وضعیتی است .

اگر دانشگاهی بدون هیچ قید و شرطی شما را بپذیرد ، پس حسابی خوش شانس هستید . به شما تبریک می‌گوییم و اینکه شما الان محلی برای تحصیل در انگلستان دارید. ولی اگر شما را با در نظر گرفتن شرایط خاص پذیرفته باشند باید تمام سعی خود را بکنید تا بتوانید شروط قید شده را انجام دهید .

بعضی مواقع امکان دارد دانشگاه یا کالج برای تایید پذیرش شما بخواهند با شما مصاحبه‌ای انجام دهند که این مصاحبه می‌تواند به صورت تلفنی یا حضوری باشد. حتما قبل از درخواست اطلاعات کافی برای پذیرش به دست آورید تا آشنایی کامل برای مصاحبه داشته باشید .

بودجه بندی برای پذیرش

الان بهترین زمان برای بودجه بندی تحصیلی شما است . امکان دارد شما واجد شرایط یکی از بورس‌های خوب تحصیلی باشید و دیگر نیازی نباشد هزینه‌ی زیادی برای تحصیل خود پرداخت کنید . بورس تحصیلی کمک زیادی به هزینه‌های شما در حین تحصیل در انگلستان می‌کند .

در خواست ویزا

برای زندگی به عنوان یک دانشجو و تحصیل در انگلستان مطمئنا به ویزای دانشجویی نیاز دارید.

آمادگی برای اقامت و تحصیل در انگلستان

زمانی که در انتظار رسیدن ویزای خود هستید باید وسایلتان را جمع کنید. شما باید به چیزهایی نظیر خرید بلیط هواپیما و محل اقامت خود و هر چیزه دیگری که به زندگی شما در انگلستان کمک می‌کند فکر کنید و آنها را آماده کنید چون قرار است بیشتر وقت خود را در انگلستان بگذرانید و تحصیلی عالی در پیش رو داشته باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا : 2

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید