۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

مهمترین بورسیه های تحصیلی رشته پزشکی در کانادا

انواع بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی

به طور کلی تحصیل در رشته علوم پزشکی در کانادا طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. رشته پزشکی یک رشته تحصیلی بسیار خوب و پرطرفدار است اما تحصیل در آن برای دانشجویان بین المللی بسیار گران تمام می‌شود. شهریه تحصیل در رشته های علوم پزشکی باعث شده است که افراد زیادی به فکر دریافت بورسیه تحصیلی در کانادا برای ادامه تحصیل باشند.

اگر می توانید شهریه تحصیلات خود را در رشته های علوم پزشکی تأمین کنید، که شرایط برای شما خوب است. اما افرادی هستند که سطح علمی بسیار خوبی دارند اما از عهده هزینه های تحصیل خود بر نمی‌آیند، اما جای نگرانی نیست چرا که کانادا بورسیه های تحصیلی متنوعی برای آنها در نظر گرفته است. ما در این مقاله می‌خواهیم برخی از این بورسیه های تحصیلی را به شما معرفی کنیم و امید داریم این مقاله برای شما مفید باشد. تا پایان همراه ما باشید.

نکته خوبی که باید بدانید این است که این بورسیه های تحصیلی هر سال در دسترس هستند، بنابراین اگر امسال را از دست داده‌اید جای نگرانی نیست چرا که می‌توانید برای آنها سال آینده اقدام کنید.

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد بهترین بورس های تحصیلی پزشکی در کانادا برای دانشجویان بین المللی آمده ست. بله، درست است، شما می توانید در رشته پزشکی در کانادا از طریق کمک هزینه ها تحصیلی در کانادا که یکی از بهترین کشورهای جهان است، تحصیل کنید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: هزینه تحصیل و زندگی در کانادا
شرایط تحصیل در رشته علوم پزشکی در کانادا

نحوه درخواست بورس تحصیلی پزشکی در کانادا برای دانشجویان بین المللی

شما برای دریافت بورسیه تحصیلی رشته علوم پزشکی باید مدارک زیر را برای دریافت پذیرش تحصیلی ارائه دهید:

  • ویزای دانشجویی
  • مجوز تحصیل (study permit)
  • مدرک شناسایی معتبر مانند گذرنامه
  • هدف نامه یا انگیزه نامه
  • توصیه نامه از اساتید خود
  • CV یا رزومه تحصیلی
  • نمره آزمون های زبان مورد نیاز دانشگاه
  • ریز نمرات
  • مدرک تحصیلی از مرکز آموزشی قبلی خود

در ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از پذیرش در دوره تحصیلی مورد نظر خود، شروع به تحقیق در خصوص بورسیه های تحصیلی کنید و سپس برای آنها اقدام کنید.

یک دوره پزشکی با توجه به علاقه خود انتخاب کنید و سپس مراحل اخذ پذیرش آن را شروع کنید. برنامه پذیرش خود را به موقع شروع کنید تا شانس بیشتری برای بررسی درخواست خود توسط دانشگاهی که برای آن اپلای کرده‌اید داشته باشید.

مدارک و مراحل درخواست از دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است بنابراین شما می‌توانید برای راهنمایی و بررسی بیشتر مستقیماً با دانشگاه مورد نظر خود مکاتبه کنید یا صفحه بورسیه تحصیلی آن را مطالعه کنید.

در ادامه لیستی از چندین بورسیه تحصیلی پزشکی در کانادا آمده است که هر سال امکان دریافت آنها توسط دانشجویان بین المللی وجود دارد. ما اسامی این بورسیه های تحصیلی را به همراه اسامی دانشگاههایی که می توانید از آنها این بورسیه ها را دریافت کنید در ادامه آورده‌ایم.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: راهنمای تحصیل در رشته دندانپزشکی کانادا

 

بورسیه های تحصیلی پزشکی در کانادا برای دانشجویان بین المللی

  • بورس تحصیلی   Wiswell (دانشگاه دالهاوزی)
  • بورس تحصیلی J Douglas در سازمان بهداشت و اپیدمیولوژی (دانشگاه کوئینز)
  • بورس تحصیلی اف. لوید رابرتز (دانشگاه آلبرتا)
  • بورس تحصیلی Adiel Steacy Memorial (دانشگاه کوئینز)
  • بورس تحصیلی AE Bowie در پزشکی (دانشگاه آلبرتا)
  • بورس تحصیلی Alan Tarshis and Nancy Goodman در پزشکی (دانشگاه دالهاوزی)
  • جایزه Albert A. Butler در رشته ارتوپدی (دانشگاه مک گیل)
  • بورس تحصیلی فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی (دانشگاه ساسکاچوان)
  • بورس تحصیلی Douglas and Jean Bailey (دانشگاه بریتیش کلمبیا)
  • بورس تحصیلی Donal and Christina Jolly در پزشکی (دانشگاه آلبرتا)
  • بورس تحصیلی یادبود الکس پپر (دانشگاه گوئلف)

 

بورسیه تحصیلیA.B. WISWELL  (دانشگاه دالهاوزی)

این یک بورسیه تحصیلی پزشکی در کانادا برای دانشجویان بین المللی است که به طور جداگانه مورد حمایت مالی A.B. Wiswell قرار می‌گیرند. این برنامه برای تمام دانشجویان بین المللی که می‌خواهند در کانادا پزشکی بخوانند در دسترس است.

دانشجویان پذیرفته شده در رشته های علوم پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه دالهاوزی می‌توانند برای این بورس اقدام کنند. بورس تحصیلی A. B. Wiswell توسط دانشگاه ارائه نشده است بلکه یک بورسیه تحصیلی است که توسط شخص ثالث به دانشجویان بین المللی ارائه شده است.

 

انواع بورسیه تحصیلی پزشکی کانادا

بورسیه تحصیلی A.J DOUGLAS (دانشگاه کوئینز)

این بورس تحصیلی توسط A.J Douglasو Frances Douglas به دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه کوئینز، ارائه می‌شود. همچنین تعدادی بورس تحصیلی نیز از طرف دانشگاه کوئینز به دانشجویان بین المللی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی ارائه می‌شود.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: آشنایی با رشته پرستاری در کانادا

 

 بورسیه تحصیلیF. LLOYD ROBERTS SCHLARSHIPHY  (دانشگاه آلبرتا)

بورسیه تحصیلی رابرتز برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در رشته علوم پزشکی در دانشگاه آلبرتا را دارند هر سال در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

 

بورسیه تحصیلی  Adiel Steacy Memorial(دانشگاه کوئینز)

دانشجویان بین المللی در تمام نقاط جهان واجد شرایط درخواست برای دریافت این بورسیه تحصیلی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی در دانشگاه کویینز هستند.

 

بورسیه تحصیلی AE BOWIE در پزشکی (دانشگاه آلبرتا)

برنامه بورسیه تحصیلی Bowie به دانشجویان رشته های علوم پزشکی که در دانشگاه  دانشگاه آلبرتا، درس می‌خوانند ارائه می‌شوند و دانشجویان بین المللی از سراسر جهان واجد شرایط درخواست این بورسیه تحصیلی تا زمان فارغ التحصیلی هستند.

 

شرایط تحصیل در رشته علوم پزشکی در کانادا

بورسیه تحصیلی ALAN TARSHIS AND NANCY GOODMAN در پزشکی (دانشگاه دالهاوزی)

این بورسیه تحصیلی بین المللی توسط آلن ترشیس و نانسی گودمن برای دانشجویان بین المللی که در دانشگاه دالهاوزی به تحصیل در رشته پزشکی مشغول هستندُ ارائه شده است.

 

جایزه ALBERT A. BUTLER در رشته ارتوپدی (دانشگاه مک گیل)

دانشگاه مک گیل بورسیه هایی را به دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل رایگان در رشته ارتوپدی ارائه می‌دهد.

این بورس تحصیلی بین المللی ارتوپدی توسط آلبرتا باتلر برای حمایت مالی دانشجویان بین المللی به آنها ارائه می‌شود و فقط برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه مک گیل قابل دریافت است.

 

بورسیه دانشکده تحصیلات تکمیلی پزشکی (دانشگاه ساسکاچوان)

دانشگاه ساسکاچوان این بورسیه تحصیلی تحصیلات تکمیلی را به دانشجویان رشته پزشکی بین المللی و داخلی ارائه می‌دهد و کلیه دانشجویان پزشکی این دانشگاه واجد شرایط دریافت آن هستند.

 

 

بورسیه تحصیلی رشته پزشکی دانشکده داگلاس و جین بیلی (دانشگاه بریتیش کلمبیا)

این بورسیه تحصیلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا و با حمایت مالی داگلاس و ژان بیلی به دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در رشته پزشکی در کانادا ارائه می‌شود.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: انواع ویزا و اقامت در کانادا
انواع بورسیه های تحصیلی دانشگاههای کانادا

بورسیه تحصیلی Dr. Donald and Christina Jolly در پزشکی (دانشگاه آلبرتا)

این کمک هزینه تحصیلی دیگری است که توسط دانشگاه آلبرتا و با حمایت مالی دکتر دونالد و کریستینا جولی به دانشجویان بین المللی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی در کانادا ارائه میشود.

 

بورسیه تحصیلی Alex Peere Memorial (دانشگاه گوئلف)

کمک هزینه بورسیه تحصیلی الکس پیپر برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل پزشکی در دانشگاه گوئلف است و برای کلیه دانشجویان بین المللی در سراسر جهان در دسترس است.

 

سخن پایانی

در پایان خوب است بدانید که بورسیه ها تحصیلی علوم پزشکی و کمک هزینه تحصیلی بیشتری برای دانشجویان بین المللی در کانادا وجود دارد که ما در  این مقاله به برخی از معروف ترین و مهم ترین آنها اشاره کردیم.

دانشگاه های کانادا از امکانات پیشرفته تحقیقات پزشکی برخوردار هستند و برنامه های درسی ارائه شده توسط آنها یکی از بهترین برنامه ها در سراسر جهان است. این دانشگاه ها شما را به یک پزشک خوب در هر یک از رشته های پزشکی که تصمیم به تحصیل در آن دارید تبدیل می‌کنند و در آخر به شما مدرکی می‌دهند که در سراسر جهان شناخته شده و معتبر است.

ما در بلو اسکای تلاش کردیم راهنمای جامع و مختصری را در خصوص بورسیه های علوم پزشکی در کانادا برای دانشجویان بین المللی در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید برای بررسی شرایط خود و پاسخ به سوالات احتمالی خود پس از خواندن این مقاله با ما مشاوران ما در بلو اسکای در ارتباط باشید.

studyabroadnations canadian-universities topuniversities

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *