۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

شرایط تحصیل در کالج EF

معرفی و نحوه تحصیل در کالج EF
معرفی کالج EF

کالج EF

 

کالج EF متناسب با نیازتان به شما آموزش خواهد داد:

  •  این کالج در سال ۱۹۶۵ تاسیس شد. کالج EF هم اکنون دارای ۱۱۶ شعبه در سراسر جهان است.

  • برنامه های آموزشی برای دوره‌ی دبیرستان

  • برنامه های آموزشی برای دوره‌ی کالج و دانشگاه

  • برنامه‌های آموزشی برای بزرگسالان و حرفه‌ای‌ها

  • برنامه های آموزشی برای شرکت‌ها و کمپانی‌ها

🔻مزایای آموزش زبان انگلیسی  در کالج EF:

💢 آموزش در کشورهای انگلیسی زبان

💢 سفر جذاب آموزشی و در عین حال تفریحی

💢 امکان تبادل فرهنگی

💢 ارائه‌ی مدرک زبان مورد تائید معتبرترین دانشگاه های دنیا

کالج بین المللی EF یکی از برترین کالج های دنیاست که دوره های بسیار متنوعی از آموزش های زبان (عمومی و تخصصی) و دوره های آمادگی ورود به دانشگاه (کارشناسی تا دکترا) را در ۱۶ کشور دنیا برگزار می کند.

برای پنجاه سال ;;کالج  EF، به عنوان پیشتاز آموزش زبان ، استانداردی بین المللی را ایجاد کرده است. تا به امروز، EF به میلیونها نفر برای یادگیری زبانی جدید کمک کرده است.

💢 دوره های آموزشی با کیفیت بالا توانسته اند جوایزی از سوی سازمان ها و واحدهای نظارتی معتبر همچون Independent Schools Inspectorate ، British Council ، EAQUEALS ، ACCET و بسیاری از انجمن های آموزشی مورد تایید دولت برایمان به ارمغان آورند.

💢 آزمایشگاه های آموزشی EF با معتبرترین دانشگاه های سرتاسر جهان همچون دانشگاه کمبریج همکاری داشته تا آینده ی یادگیری زبان را متحول سازد.

💢 کالج EFبه عنوان پیشگام امور تحصیلات بین المللی دردنیا دوره هایی متنوع در آموزش زبان ، سفرهای تحصیلی ، اخذ مدرک تحصیلی و تبادلات فرهنگی برای تمامی سنین و توانایی ها ارائه میدهد .

💢 همراه با EF ، شما میتوانید اطمینان داشته باشید که آموزش و دستورالعمل های لازم را از هیات علمی و کارکنان کاملاً معتبر دریافت خواهید کرد .

💢 ۱۰۰%فارغ التحصیلان دوره های آمادگی دانشگاهی EF در خارج از کشور وارد موسسه های همکار با EF یا دیگر دانشگاههای عالی رتبه در گوشه و کنار جهان شده اند.

💢 در سال ۲۰۱۱ ، واحد تحقیقاتی EF موفق به کسب تقدیرنامه از سوی کالج معتبر Issac Newton Trust of Trinity برای انجام تحقیقات پیشگامانه برای بهبود یاد’گیری زبان انگلیسی دانشجویان شد .

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *