۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

معرفی بنیاد کمک از زبان مدیر روابط عمومی بنیاد

گزارشی صوتی از جناب انصاریان در باب معرفی موسسه خیریه کمک (کیش مهر کتایون)  گرفته شد است که در زیر این گزارش صوتی مکتوب شده است.

 

 معرفی موسسه بنیاد کمک ( کیش مهر کتایون) از زبان مدیر روابط عمومی این موسسه : جناب آقای انصاریان

خیریه بنیاد کمک (کیش مهر کتایون ) هست که از سال ۹۱ شروع به فعالیت کرده با هدف صلح و تندرستی .

کارما تخصص در زمینه کمک به کودکان ناشنوا نیازمند به کاشت حلزون هست.

همانطور که از اسم این بنیاد مشخص هست دفتر مرکزی این بنیاد در کیش شروع به کار کرده و در حال حاضر ما در تهران کار را دنبال می کنیم که مراجعه حضوری نداریم و به طور تخصصی در کاشت حلزون فعالیت می کنیم و کسانی که از حمایت بنیاد کمک بهره می برند به طور تخصصی بچه های زیر ۴ سال هست که نیازمند هستند و تا الان قریب به ۳۰۰ نفر (۲۷۴ نفر) از کودکان را کمک کردیم که هم بتوانند حرف بزنند هم بشنوند. در رابطه با کسانی که تمایل دارند کمک کنند ، نیازهای ما هم مالی هست و هم معنوی .خب در حال حاضر جایی که ما الان هستیم استیجاری هست میتونند مالی کمک کنند یا کسی داوطلب میشه کاری انجام بده مثلا : طرف گرافیست هست یا مترجم، یا چاپخانه دارد و هر کاری که مرتبط با فرایند کارهای روزانه ما باشه ما ممنون و قدردان هستیم. یه مسئله ای که لازم میدونم الان مطرح کنم

بحث مسئولیت اجتماعی و کمک به خیریه ها هست که هنوز درست جا نیفتاده و موضوعی  هست که با دوستان هم مطرح کردم و خیلیها اطلاع ندارن موضوعISO 26000  )ایزو بیست و شش هزار )هست که یکی از استانداردهایی است که توسط موسسات شرکت ها را ارزیابی می کنند. و شرکت هایی که در زمینه کمک فعال هستند می توانند این ایزو را دریافت کنند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *