۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

بورسیه تحصیلی دانشگاه رجینا کانادا، ویژه ترم زمستان ۲۰۲۱

بورسیه تحصیلی دانشگاه رجینا

این روزها با توجه به گرانی ارز، متقاصیان تحصیل در کانادا به دنبال بورسیه تحصیلی در دانشگاههای کانادا هستند. ما در این خبر به جدیدترین بورسیه تحصیلی دانشگاه رجینا پرداخته‌ایم. دانشگاه رجینا در جدیدترین اخبار خود، بورسیه های متنوعی خود برای ترم آینده این دانشگاه یعنی ترم زمستان ۲۰۲۱ ارائه کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: شرایط اخذ بورسیه تحصیلی کانادا

 

  • معافیت از هزینه بررسی درخواست (Application Fee) برای ترم زمستان ۲۰۲۱

این معافیت از پرداخت هزینه ویژه درخواست دانشجویان بین المللی کارشناسی ترم زمستان است که ترم آنها از ژانویه ۲۰۲۱ شروع می‌شود. دانشجویان برای اینکه واجد این شرط باشند باید یک مجوز تحصیل معتبر یا نامه تأیید مجوز تحصیل داشته باشند..

  • کمک هزینه تحصیلی و پشتیبانی از دانشجویان جدیدالورود تا سقف ۷۰۰۰ دلار.

دانشگاه رجینا بورسیه تحصیلی دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی جدیدالورود بین المللی در مقطع کارشناسی که تحصیل خود را با دانشگاه رجینا از ترم زمستان ۲۰۲۱ یا ترم بهار / تابستان ۲۰۲۱ شروع می‌کنند، افزایش داده‌است. جزئیات این طرح  به شرح زیر است:

  • دانشجویان جدیدی که فقط برای ترم زمستان ۲۰۲۱ یا فقط برای ترم بهار/تابستان ۲۰۲۱ ثبت نام می کنند ، برای ترم پاییز هزار دلار اعتبار دریافت می‌کنند.
  • دانشجویانی که برای هر دو  ترم زمستان ۲۰۲۱ و ترم بهار/تابستان ۲۰۲۱ ثبت نام می کنند، برای ترم پاییز ۲۰۲۱ دو هزار دلار اعتبار دریافت می‌کنند.
  • دانشجویانی که هم برای ترم زمستان ۲۰۲۱ و هم ترم بهار/تابستان ۲۰۲۱ یا فقط ترم زمستان ۲۰۲۱ ثبت نام می کنند، دو هزار دلار اعتبار برای کمک هزینه اجاره مسکن دریافت می‌کنند. (۱۰۰۰ دلار کانادا در هر ترم)

بورس تحصیلی بین المللی ورود به دانشگاه رجینا

این جایزه سالانه تا بیش از  ۲۰۰،۰۰۰ دلار توسط دانشگاه رجینا به دانشجویان بین المللی اختصاص داده می‌شود. ۳۰۰۰ دلار به طور خودکار به دانشجویان دوره کارشناسی ای که متقاضی پذیرش مستقیم از دبیرستان (یا معادل آن) هستند اختصاص داده می‌شود.

 

uregina

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

  1. من متوجه نشدم الان برای گرفتن این بورسیه باید چکار کنم ایا مدرک زبان میخاد



    0



    • سلام.
      این بورسیه مخصوص افرادی است که تحصیل خود را از زمستان در دانشگاه رجینا شروع می‌کنند.
      برای اخذ پذیرش در دانشگاه رجینا و دریافت بورسیه تحصیلی نیاز به مدرک زبان است.



      0



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *