۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

مدرسه اینترنتی انگلیس | آنچه باید از تحصیل آنلاین مدارس انگلستان بدانید

مدرسه اینترنتی انگلیس | آنچه باید از تحصیل آنلاین در مدارس انگلستان بدانید

تحصیل آنلاین در مدارس انگلستان از جمله گزینه‌هایی است که بسیاری از دانش آموزان برای دریافت خدمات آموزشی این کشور انتخاب می‌کنند. انتخاب یک مدرسه اینترنتی در انگلیس و ثبت نام در آن دارای شرایط و شیوه‌های خاص خود است که می‌تواند شانس بهتری برای پذیرش، دریافت ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل در کشورهای خارجی دیگر را برای شما فراهم آورد. اگر قصد تحصیل آنلاین در دبیرستان انگلستان را دارید، با مطالعه‌ی این مطلب می‌توانید اطلاعاتی دقیق از آن را به دست آورید.

مدرسه اینترنتی انگلیس | آنچه باید از تحصیل آنلاین در مدارس انگلستان بدانید

وضعیت و امکانات موجود برای تحصیل آنلاین در انگلستان

انگلستان یکی از بهترین کشورها برای تحصیل و دریافت خدمات آموزشی به حساب می‌آید و به همین دلیل نیز در هر سال تحصیلی بسیاری از افراد به عنوان متقاضی، خواهان ثبت نام و ادامه‌ی تحصیل در مراکز آموزشی این کشور می‌شوند.  همچنین در حال حاضر، بسیاری از مدارس بین‌المللی در انگلستان امکان تحصیل به صورت آنلاین را برای متقاضیان فراهم آورده‌اند که می‌توانید با ثبت نام و اپلای کردن در آن‌ها، از امکانات آموزشی کشور انگلستان به شکلی ویژه بهره‌مند شوید. امروزه برخی از مدارس انگلستان امکان ادامه تحصیل آنلاین در مقاطع دبستان و دبیرستان را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند.

با وجود اینکه خدمات تحصیل آنلاین در انگلستان به پیش از دوره‌ی شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باز‌می‌گردد، اما از سال ۲۰۲۰ به بعد، محدودیت‌های بهداشتی ایجاد شده باعث شد تا تعداد متقاضیان مراکز آموزشی انگلستان که تمایل به تحصیل به صورت اینترنتی و آنلاین داشتند، افزایش پیدا کند. این موضوع در نهایت باعث شد تا بسیاری از ظرفیت مراکز آموزشی این کشور نیز برای متقاضیان غیرحضوری افزایش پیدا کند و امروزه امکان دریافت پذیرش برای ادامه‌ی تحصیل در آن‌ها آسان‌تر شود.

بدون شک تحصیل آنلاین و غیرحضوری یکی از مباحث مهم و تاثیرگذار امروز در روند سیستم آموزشی است. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که در آینده‌ی نزدیک، سیر صعودی برای تمایل به گذراندن دوره‌های تحصیلی به صورت آنلاین و دریافت مدارک تحصیلی از این طریق افزایش قابل توجهی خواهد یافت. این ادعای تحلیلگران تاجایی پیش‌رفته است که حتی بسیاری از افراد، بر این باور هستند که در آینده‌ی نه‌چندان دور، سیستم آموزش سنتی و حضوری به حاشیه رانده خواهد شد و خدمات آموزشی بدون محدود شدن در مرزهای سیاسی و جغرافیایی کشورها امکانات مختلف را برای افراد فراهم خواهد آورد.

مزایای ادامه تحصیل آنلاین در انگلستان

تحصیل آنلاین در انگلستان به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی و سیاسی بتوانند از امکانات مهم یک مرکز آموزشی بهره‌مند شوند. تا پیش از این، افراد برای دریافت پذیرش و ادامه‌ی تحصیل در یک موسسه‌ی آموزشی خارجی، باید مراحل دریافت ویزا، سفر به کشوری که مرکز آموزشی در آن واقع شده و حضور فیزیکی در آن مرکز آموزشی را طی می‌کردند تا بتوانند از خدمات آموزشی و در نهایت دریافت مدرک تحصیلی در آن موسسه استفاده می‌کردند.

اما ارائه‌ی سیستم آموزشی آنلاین و مبتنی بر اینترنت امروزه این محدودیت‌ها را کنار زده است. این موضوع در گام اول باعث شده تا اخذ پذیرش از یک مرکز آموزشی بسیار راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد و در گام بعد، افراد بتوانند در هر جای دنیا از امکانات آموزشی باکیفیت و بدون دور شدن از اعضای خانواده بهره‌مند شوند. استفاده از این خدمات به والدین کمک می‌کند تا بدون دوری از فرزندشان بتوانند امکان دریافت خدمات آموزشی باکیفیت را در محل زندگی خودشان و در مقاطع دبستان و دبیرستان داشته باشند.

به طور کل مهم‌ترین مزیت‌های ثبت نام در مدرسه اینترنتی انگلیس و تحصیل آنلاین در این کشور شامل این موارد است:

  • امکان اخذ پذیرش سریع‌تر و آسان‌تر
  • عدم نیاز به دوری از خانواده و کشور محل زندگی افراد
  • امکان بهره‌مند شدن از امکانات آموزشی برتر و باکیفیت‌تر با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر
  • عدم نیاز به تخصیص زمان طولانی برای گذراندن یک دوره‌ی تحصیلی
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی و دریافت تجربه‌ی تحصیل در مراکز آموزشی بین‌المللی

شرایط مورد نیاز برای تحصیل آنلاین در انگلستان چیست؟

به طور ساده، برای تحصیل آنلاین در انگلستان شما باید از طریق روش‌های آنلاین و اینترنتی که مراکز آموزشی ارائه‌‌دهنده این خدمات در اختیارتان قرار داده،. اپلای کنید. فرایند اپلای و دریافت پذیرش برای تحصیل آنلاین در انگلستان می‌تواند توسط خود شما یا مشاور شما انجام شود. با این حال انجام فرایند اپلای توسط مشاورین باتجربه، شانس شما برای پذیرفته‌ شدن در مراکز آموزشی را افزایش می‌دهد.

شروط اصلی برای دریافت پذیرش و اقدام به تحصیل در مدرسه اینترنتی انگلیس به این شرح است:

  • انتخاب مرکز آموزشی مورد نظر
  • ارائه‌ی مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش
  • تمکن مالی برای ادامه تحصیل آنلاین در مدارس انگلستان

مدارک لازم برای تحصیل در مدرسه اینترنت انگلیس

هر یک از مراکز آموزشی، بسته به قوانین و شرایط خود مدارکی را برای ثبت نام دانش‌آموزان نیاز دارند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدارکی که تمامی مراکز آموزشی آنلاین به آن نیاز دارند شامل این موارد است:

  1. ارائه‌ی مدارک هویتی به مراکز آموزشی
  2. ارائه‌ی ریزنمرات و سوابق تحصیلی سال‌های گذشته‌
  3. ارائه‌ی مدرک معتبر زبان انگلیسی

مجموعه مدارک سه‌گانه‌ی فوق، اصلی‌ترین مواردی هستند که تمامی مراکز آموزشی انگلستان برای دریافت خدمات تحصیلی از شما درخواست می‌کنند. البته مراکز آموزشی ممکن است بسته به شرایط و قوانین خود موارد دیگری را نیز از شما درخواست کنند که شامل این موارد خواهند بود:

  • ارائه‌ی رزومه‌ تحصیلی مورد نیاز
  • تنظیم و ارائه‌ی انگیزه‌نامه و توضیح در مورد چشم‌اندازتان از شرایط تحصیلی یا حتی شغلی‌تان در آینده
  • مدارکی دیگر که نشان‌دهنده‌ی شایستگی شما برای اخذ پذیرش تحصیل آنلاین در موسسه‌ی آموزشی مورد نظر هستید.
مدرسه اینترنتی انگلیس | آنچه باید از تحصیل آنلاین در مدارس انگلستان بدانید

گفتنی است که هر یک از مراکز آموزشی مورد نظر، ممکن است به شیوه‌ای خاص این مدارک را از شما دریافت کنند. به عنوان مثال، ممکن است شما برای دریافت پذیرش یک مدرسه آنلاین در انگلیس نیاز به ارائه‌ی یک مدرک خاص از زبان انگلیسی داشته باشید. با توجه به این مسئله، بهتر است تا پیش از هراقدامی برای تقضای دریافت پذیرش با مشاورین و متخصصین مورد اعتمادتان در این زمینه مشورت کنید.

هزینه تحصیل آنلاین در انگلستان

هزینه تحصیل آنلاین در مدارس اینترنتی انگلیس در مجموع ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از تحصیل حضوری در این کشور است. عدم نیاز به حضور فیزیکی، پرداخت هزینه‌های مربوط به حضور و اقامت در کشور انگلستان و مواردی از این دست، باعث می‌شود تا هزینه‌ی کلی تحصیل آنلاین ارزان‌تر باشد.

در حقیقت مهم‌ترین هزینه‌ای که برای ادامه تحصیل در مدارس آنلاین انگلستان باید پرداخت شود، شهریه‌ی مربوط به مرکز آموزشی است. البته هزینه‌های دیگری از جمله هزینه‌ی دسترسی به اینترنت و تجهیزات لازم آموزش آنلاین و همچنین برخی از موارد از این دست نیز وجود دارد که معمولا نگرانی خاصی را برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند.

انتخاب مرکز آموزشی مناسب برای تحصیل آنلاین در انگلیس

انتخاب مرکز آموزشی مناسب برای تحصیل آنلاین از مهم‌ترین مواردی است که متقاضیان باید به آن توجه کنند. بررسی علاقه و شناسایی استعداد لازم و کسب موفقیت در حوزه‌‌ی تحصیلی و همچنین اعتبار مدرک تحصیلی دریافت شده از جمله مهم‌ترین مواردی است که در زمان انتخاب مرکز آموزشی مورد نظرتان باید به آن توجه کنید.

همچنین مطالعه کنید: بهترین مدارس لندن

با توجه به این موضوع بهتر است پیش از هرگونه اقدام در زمینه‌ی انتخاب مراکز آموزشی، ابتدا با مشاورین متخصص در این زمینه تماس داشته باشید تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا : 2

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *