۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

چگونگی اخذ ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا

آیا ایده ابتکاری تجاری دارید؟ اگر بتوانید از ایده خود از یکی از سازمان های تعیین شده پشتیبانی بگیرید، ممکن است بتوانید به کانادا مهاجرت کنید.

ویزای استارتاپ کانادا به مهاجران کارافرین واجد شرایط اقامت دائم را عرضه می دهد. این امکان به صورت اداری به عنوان Canada Start Up Class معرفی می شود. اما این امکان به صورت گسترده با عنوان Start-Up Visa program (SUV) رجوع داده می شود.

این برنامه کارافرینان خلاق را که می توانند برای افراد کانادایی شغل بیافرینند و کسب و کارشان قابل رقابت در عرصه ی جهانی باشد را مورد هدف قرار می دهد و  آنان را با سرمایه گذاران بخش خصوصی در ارتباط قرار می دهد که به آنان برای تاسیس کسب و کار جدیدشان کمک می کنند.

نامزدها در ابتدا قبل از واجد شرایط شدن برای اقامت دائم و راه افتادن کسب و کارشان، می توانند با اجازه کار با پشتیبانی سرمایه گذار مستقر در کانادا، به کانادا بیایند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

 

انواع سرمایه گذار خصوصی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

  1. سرمایه گذار فرشته (angel investor)
  2. صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر
  3. تجارت زودرس

 

ویزای استارتاپ کانادا

شرایط انتخاب اولیه برای ویزای استارتاپ کانادا

  1. تجارت واجد شرایط.
  2. گواهینامه ی تعهد و نامه ی پشتیبانی از یک نهاد تعیین شده (سرمایه گذار). برای اطلاع از چگونگی جلب حمایت نهاد مورد نظر ، با سازمان تعیین شده تماس بگیرید و سازمان را متقاعد کنید که یک ایده تجاری دارید که ارزش پشتیبانی دارد. فرآیند طرح ایده ی شما برای هر سازمان متفاوت است. هر سازمانی الزامات خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، ممکن است از شما خواسته شود که مفهوم تجارت خود را شخصاً ارائه دهید یا یک برنامه تجاری دقیق خود را برای سازمان بفرستید. اگر با سازمانی تعیین شده به توافق برسید ، نامه نامه پشتیبانی شما را ارسال می کند. هنگام ارسال درخواست خود به آسمان آبی ، باید این نامه را وارد کنید. این مدرکی است که شما باید نشان دهید و ثابت کنید که سرمایه گذار از ایده تجاری شما پشتیبانی می کنند.
  3. وجوه تسویه حساب بدون بار، موجود و قابل انتقال. دولت کانادا از مهاجران تازه وارد پشتیبانی مالی نمی کند. پس از ورود به کانادا، باید اثبات کنید که پول لازم برای تأمین هزینه زندگی خود و افراد تحت تکفل خود را دارید. نمی توانید این پول را از شخص دیگری قرض بگیرید.
  4. تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطح معیار زبان کانادایی (CBL) حداقل۵ در هر یک ۴ بخش speaking، reading، listening و writing. توانایی برقراری ارتباط و کار به زبان انگلیسی ، فرانسوی یا هر دو زبان به موفقیت تجارت شما در کانادا کمک می کند.
اقامت کانادا

نهاد تعیین شده سرمایه گذار فرشته، صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر یا تجارت زودرس در بخش خصوصی کانادا است.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: چرا افراد به دنبال اقامت و تحصیل در کانادا هستند

 

نهاد تعیین شده مورد نیاز باید معیارهای زیر را داشته باشد:

  1. اگر نهاد تعیین شده سرمایه گذار فرشته باشد، باید حداقل ۷۵۰۰۰ دلار برای تجارت واجد شرایط سرمایه گذاری کند. داوطلبان همچنین می توانند با بیشتر از دو نهاد از گروه های سرمایه گذار فرشته با مبلغ جمعا ۷۵۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری اقدام کنند.
  2. اگر نهاد تعیین شده صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر باشد باید تأیید کند که حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار برای تجارت واجد شرایط سرمایه گذاری می کند. نامزدها همچنین می توانند با دو یا چند نهاد از صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر برای سرمایه گذاری در مجموع حداقل ۲۰۰۰۰۰ دلار اقدام کنند.
  3. اگر نهاد تعیین شده تجارت زودرس باشد باید متقاضی را در برنامه تجارت زودرس خود قبول کند.

الزامات برنامه ی مالکیت تجارت برای ویزای استارتاپ برای نامزد هایی که قصد اقامت دائم دارند

  1. تجارت مورد نظر باید در کانادا گنجانده شود و تجارت آن ادامه یابد.
  2. نامزد باید حداقل ۱۰ درصد از حق رأی در شرکت را داشته باشد.
  3. هیچ شخص دیگری نمی تواند ۵۰ درصد یا بیشتر از حق رأی را در شرکت داشته باشد.

نکته: حداکثر تا پنج نامزد ممکن است درخواست اقامت دائم خود را با یک سرمایه گذاری تجاری  یکسان پشتیبانی کنند. با این حال، ممکن است نامزدهای خاصی برای کسب و کار ضروری شناخته شوند. اگر هر یک از کاندیداهای اساسی درخواست خود را پس بگیرد، یا رد شود، درخواست سایر نامزدهای دیگر که تحت همان سرمایه گذاری تجاری هستند ختم و رد می شود.

ویزای استارتاپ کانادا

داوطلبان برای داشتن شرایط اجازه کار نیاز به گواهینامه تعهد از سوی سرمایه گذار تعیین شده دارند و می توانند برای شروع کار در تجارت تقاضای جواز کار کوتاه مدت کنند. سرمایه گذار باید از درخواست پشتیبانی کند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: شرایط اخذ بورسیه تحصیلی کانادا

 

داوطلبان برای داشتن شرایط اقامت دائم باید شرایط زیر را دارا باشند:

  1. داوطلبان باید به طور فعال در مدیریت تجارت در کانادا مشارکت داشته باشند.
  2. فعالیت های تجاری یا حداقل یک قسمت اساسی از آن ها باید در کانادا انجام شود.
  3. تجارت باید در کانادا ثبت شود.

یک کارآفرین مهاجر به کانادا باید یک پروژه تجاری مناسب داشته باشد که با توجه به شرایط دقیق سرمایه گذاران توسط دولت تأیید شود. به طور معمول ، مشاوران بازرگانی در سیستم استارتاپ کانادا همراه  با وکلای با تجربه در زمینه های مهاجرت و تجارت تضمین می کنند که برنامه های کسب و کار نوپا تمام شرایط و ضوابط مورد نیاز صنعت را برآورده کند.

برای بک مهاجر کارافرین مدت زمان کل فرایند به این شکل می باشد. اگر یک کارآفرین دارای یک کسب و کار مناسب، قابل عملیاتی شدن و راه اندازی باشد ، تأمین گواهی نامه حمایت از یک سرمایه گذار حدود ۴-۶ ماه طول می کشد. پس از دریافت نامه پشتیبانی، می توان درخواست اقامت دائم را ارائه داد و در نهایت تقریباً ۱۸ ماه طول می کشد تا درخواست صدور ویزا نهایی شود.

 

سخن پایانی

با استفاده از امکانات موجودمان در کانادا شرکت ما به طور گسترده ای با نهادهای مشخص شده در صنعت راه اندازی کسب و کار در کانادا در ارتباط می باشد و کار می کند. بلواسکای برای کمک به مهاجران کارآفرین وکسب و کار نوپای آنها ، طیف وسیعی از خدمات مشاوره ای عملی را ارائه می دهید.

ایمیگریشن کانادا

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *