۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

تحصیلات آکادمیک و آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر

تحصیلات آکادمیک و آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر

دوره آموزشی بسکتبال در آکادمی ابی منچستر Manchester Abbey مخصوص دانش آموزان دختر و پسر در بازه سنی ۱۴ تا ۱۹ سال است که علاقه زیادی به بسکتبال دارند. در این دوره در نوبت صبح به آموزش دوره‌های آکادمیک می‌پردازند و در بعدازظهر، جلسات آموزش بسکتبال توسط مربیان حرفه‌ای برگزار می‌شود.

این دوره یک فرصت منحصر به فرد برای دانش آموزان است تا بتوانند صلاحیت‌ها و شرایط لازم برای ورود به دانشکده را در کنار یک سری آموزش‌های فشرده و منظم بسکتبال به دست آورند. شما با شرکت در این دوره می‌توانید در رشته بسکتبال حرفه ای در بریتانیا، اروپا و سایر کشورها فعالیت‌های ورزشی انجام دهید. تمرینات در خانه بسکتبال بریتانیا، یعنی منچستر آرنا توسط جیمی ادواردز بازیکن سابق بین‌‌المللی این رشته برگزار می‌شود.

جیمی یکی از مربیان برجسته در حوزه بهبود عملکرد ذهنی است. شخصیت و هویتی که او از این طریق بدست آورده باعث شده است که بتواند به سازمان‌ها و ورزشکارانی که در اوج عملکرد ورزشی خود قرار دارند، کمک کند تا بتوانند به نتایج مورد نظر و آرزوهای خود برسند. او کسی است که در موفقیت برترین ورزشکاران حرفه‌ای جهان همچون لی وست وود، لوئیس مودی، اندرو ‘فردی’ فلینتوف و جو هارت نقش داشته است. نگاه او به ورزش ترکیبی از تمرین ورزشی حرفه‌ای با دو عنصر عملکرد ورزشی و مطالعات آکادمیک است.

مدیران ابی منچستر در مورد سیاست آموزشی خود می‌گویند : ما این فلسفه ترکیبی را ۵R می‌نامیم که همان Routine ، Rigour ، Responsibility ، Resilience و Reflection به معنی روتین، تلاش، مسئولیت‌پذیری، مقاومت یا تاب آوری و مهارت اندیشه است. ۵ مهارتی که برای همه دانش آموزان تا پایان عمر  نه تنها در ورزش بلکه در هر فعالیت دیگری بسیار ضروری خواهند بود.

اگر به ورزش فوتبال علاقه دارید، می‌توانید در مورد اخذ پذیرش دوره‌های آموزش فوتبال در کالج ابی منچستر نیز مطالعه کنید.

شرایط ورود به دوره‌های مختلف بسکتبال در آکادمی ابی منچستر کدامند؟

تحصیلات آکادمیک و آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر

دانشجویان علاقه‌مند به حضوز در کلاس‌های آموزشی بسکتبال در آکادمی ابی منچستر می‌توانند بسته به سطح زبان انگلیسی خود، یکی از مسیرهای آموزشی زیر را دنبال کنند:

دوره آکادمیک سطح A (2 یا ۳ سال)

✔️ زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک (۳ مورد از این ۴ مورد قابل انتخاب است)

✔️ مطالعات بازرگانی، اقتصاد و ریاضیات

بسته به دروس ممکن است دانش آموزانی که قبلا سال اول خود را در جایی دیگر گذرانده باشند را در سال دوم سطح A پذیرفته شوند.

برنامه بنیاد بین المللی (۱ یا ۲ سال یا ۱۸ ماه)

✔️ مسیر کسب و کار

✔️ مسیر علم

✔️ مسیر ورزش

دانشجویانی که تمایل به گذراندن برنامه یک ساله‌ی آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر را دارند، باید قبلا سابقه تحصیل در سال اول سطح ۳ و همچنین کسب نمره حداقلی ۶ در آ زمون IELTS UKVI ( آزمونی مورد نیاز برای اخذ ویزای کشور انگلستان) را در پرونده خود داشته باشند.

اگر به ورزش دوچرخه‌سواری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا در مورد دوره‌های آموزش دوچرخه‌سواری در کالج ابی منچستر نیز مطالعه کنید.

GCSES (1 یا ۲ سال یا ۱۸ ماه)

شما در صورت پذیرش و شرکت در مدرسه بسکتبال آکادمی ابی منچستر در کنار حضور در کلاس‌های آموزشی مربوط به این ورزش، دوره‌های آموزشی مربوط به موضوع‌های مختلف مورد نیاز برای ادامه تحصیل در رشته‌های آکادمیک مهم را نیز خواهید گذراند.

این مسیر دانش آموزان را قادر می‌سازد تا بتوانند در کنار پیگیری رزومه‌ی ورزشی، امکان ادامه‌ی مسیر تحصیلی خود را در رشته‌های مختلف مرتبط با علوم یا بازرگانی را نیز داشته باشند. در حقیقت شرکت در دوره‌ی آموزش بسکتبال آکادمی ابی منچستر اختلالی نه تنها اختلالی در روند تحصیلی دانش آموزان ایجاد نمی‌کند، بلکه به صورت همزمان و طبق برنامه‌ای مدون هر دو فعالیت ورزشی و آموزشی را پیگیری می‌کند. البته باید در نظر داشت که دانش‌آموزان در صورت تمایل خودشان می‌توانند برای شرکت در این دوره بدون شرکت در فعالیت‌های ورزشی نیز درخواست دهند.

تنوع موضوعات و مدارک ارائه شده به دانشجویان، انعطاف‌پذیری بالایی را به آن‌ها در مسیر آموزش فراهم می‌کند. دوره‌های آموزشی در قالب کلاس‌های کوچک (نهایتا ۱۲ نفر در هر کلاس) برگزار می‌شود که همگی از روال برنامه‌های کالج ابی منچستر پیروی می‌کنند.

برنامه‌های یک یا دو ترمی

دانشجویانی که مایلند صرفا برای مدت زمان کوتاهی در یک دوره شرکت کنند، با تماس با این کالج می‌توانند از این دوره‌های کوتاه مطلع شوند.

چرا بریتانیا مقصد خوبی برای تحصیل در رشته بسکتبال است؟

بریتانیا فرهنگی بسیار غنی در حوزه بسکتبال و تربیت و پرورش بازیکنان جوان و مستعد دارد. شما در این کشور می‌توانید تحت آموزش مربیان سطح بالا قرار گرفته تا راهی برای ورود به دانشگاه‌های بریتانیا و مهد بسکتبال یعنی امریکا داشته باشید.

اگر در مسیر اخذ پذیرش سوالاتی دارید می‌توانید با مشاورین ما در بلواسکای در تماس باشید. ما با سال‌ها تجربه موفق در زمینه پذیرش تحصیلی و مهاجرت می‌توانیم مسیر را برای شما کوتاه تر کنیم. پس همین حالا با شماره سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را تکمیل کنید.

برنامه روتین روزانه در دوره‌ی آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر چگونه است؟

برنامه روزانه دوزه‌ی آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر به صورت مدون و منظم انجام می‌شود تا دانش‌آموزان به بهترین حالت ممکن بتوانند جایگاه و توانایی ورزشی و علمی خود را به صورت همزمان ارتقا دهند. این برنامه آموزشی دارای سه هدف اصلی برای جلسات آموزشی است که شامل موارد زیر می‌شود:

✔️ دانشجویان در برنامه تحصیلی انتخابی خود، هر روز هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۵ بعد از ظهر در پردیس یا محوطه دانشگاه ابی منچستر، در کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

✔️ جلسات تمرینی ورزش بسکتبال آکادمی ابی منچستر در طول هفته، بعد از ظهر توسط مربیان حرفه‌ای و مجرب در محل تمرین ستاره‌های منچستر برگزار می‌شود. دانش‌آموزان ورزشکار با تمرکز بر ادغام و ترکیب دو مهارت، یعنی مهارت‌های بسکتبال در «درون زمین ورزش» با مهارت‌های زندگی در «دنیای خارج از ورزش» پرورش پیدا می‌کنند تا بتوانند در آینده عملکردی شایسته‌ در مقایسه با ورزشکاران حرفه‌ای داشته باشند.

✔️ دانشجویان می‌توانند برنامه‌های تناسب اندام خود را در ساعات غروب برنامه‌ریزی کرده و می‌توانند در برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و تقویتی دانشکده نیز شرکت کنند تا از امکان پیشرفت از لحاظ علمی را نیز داشته باشند.

چگونه برای شرکت در دوره‌ی آموزش بسکتبال آکادمی ابی منچستر درخواست دهیم؟

تحصیلات آکادمیک و آموزش بسکتبال در آکادمی ابی منچستر

شما می‌توانید با نماینده رسمی این کالج یعنی شرکت بلو اسکای در  ارتباط باشید. برای این کار، می‌توانید اقدام به ارائه رزومه کلی از تجربه فعالیت ورزشی خود در رشته‌ی بسکتبال، در کنار مدارکی نظیر گذرنامه و نتایج و گزارش‌های مدرسه و ریز نمرات کنید تا روند اپلای شما برای شرکت در این دوره‌ها انجام شود.

هزینه‌ها دوره‌ی آموزش بسکتبال آکادمی ابی منچستر در سال ۲۰۲۳

تحصیلات آکادمیک به همراه آموزش بسکتبالهزینه سالانه
برای دانشجویان بریتانیا/اتحادیه اروپا بدون احتساب محل اقامت£۱۵,۵۰۰
برای دانشجویان بین المللی به همراه محل اقامت در یک اتاق استاندارد در خانه کلایدسدیل (Clydesdale)£۳۲,۹۵۰

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 100

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *