۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

تحصیلات آکادمیک و آموزش دوچرخه سواری در کالج ابی منچستر

دوره تحصیلات آکادمیک به همراه دوچرخه سواری در کالج ابی منچستر با همکاری آکادمی دوچرخه سواری منچستر جهت ارائه دوره نوآورانه و کاربردی برگزار می‌شود که اولین دوره از این نوع در بریتانیا و احتمالاً اروپا است.

دانش آموزان در برنامه صبحگاهی در کلاس‌های آکادمیک  شرکت می‌کنند و گزینه‌های مختلفی جهت انتخاب و آموزش در دوره‌هایی همچون دوره  A-level، GCSEs یا برنامه‌های بنیاد بین المللی را پیش رو دارند. پس از برنامه صبحگاهی، بعد از ظهرها هم در دوره‌های کوچینگ دوچرخه سواری در محل مرکز ملی دوچرخه سواری  یا در مسیرهای سرسبز و زیبای شهر چشایر  شرکت خواهند کرد.

آکادمی دوچرخه‌سواری منچستر سال‌ها تجربه ورزش حرفه‌ای داشته و دانش آموزان، تخصص‌های کوچینگ حرفه‌ای و راهنمایی‌های‌های لازم را دریافت می‌کنند. این اموزش‌ها باعث موفقیت آنها  در دوچرخه سواری و سایر زمینه‌ها خواهد شد. دانش آموزان نخبه و موفقی در این عرصه  برای شرکت در رقابت‌هایی در مقیاس جهانی انتخاب می‌شوند. همچنین سایر دانش آموزان  می‌توانند صرفا از ورزش لذت برده و از آن برای تمرکز بهتر بر روی دروس خود استفاده کنند.

آکادمی دوچرخه‌سواری منچستر یک آموزشگاه ورزشی در حال رشد و توسعه است که با مشارکت ارگان‌های ورزشی، مقامات محلی و شرکای آکادمیک و تجاری، خدمات دوچرخه‌سواری با کیفیت بالا را در سرتاسر شمال غرب انگلستان ارائه می‌کند.

آنها در حال حاضر یک برنامه آموزشی موفق را  با ارائه یک برنامه ورزشی BTEC طراحی کرده اند. همچنین با انجمن دوچرخه سواری بریتانیا برای اجرای طرح DiSE (گواهینامه عالی ورزش) به کمک بودجه ورزش انگلستان همکاری می‌کنند. برنامه DiSE (Diploma in Sporting Excellence) یک طرح با بودجه دولتی است که برای سنجش مستقیم توانایی ورزشکاران در برنامه ریزی، عملکرد و پیشرفت آنها در جنبه‌های مختلف ورزشی طراحی شده است.

بیشتر فعالیت‌های در این مرکز با کلاس جهانی و بازسازی شده «مرکز ملی دوچرخه سواری منچستر» انجام می‌شود. این مکان خانه دوچرخه سواری در بریتانیاست و دانش آموزان این آکادمی می‌توانند در همان مسیری تمرین کنند که مدال‌آوران المپیک روزانه از آن استفاده می‌کنند. جوانانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، می‌توانند هر زمان که تمرین می‌کنند، از این قهرمانان و بهترین‌های جهان الگوبرداری کنند.

برنامه تحصیلی این آکادمی براساس فلسفه ترکیبی است که استفاده از مزایای تمرین ورزشی حرفه‌ای با دو عنصر عملکرد ورزشی و مطالعات آکادمیک را اساس کار خود قرار داده است.

این فلسفه ترکیبی ۵R نام دارد که همان Routine ، Rigour ، Responsibility ، Resilience و Reflection به معنی روتین، تلاش، مسئولیت‌پذیری، مقاومت یا تاب آوری و مهارت اندیشه است؛ ۵ مهارتی که برای همه دانش آموزان تا پایان زندگی، مفید و موثر خواهد بود.

اگر به رشته ورزشی فوتبال علاقه دارید، بهتر است در مورد آکادمی فوتبال کالج ابی منچستر انگلیس مطالعه کنید.

انواع دوره‌های آکادمیک دوچرخه سواری کالج ابی منچستر و شرایط پذیرش

دانش آموزان می‌توانند بسته به سطح زبان انگلیسی خود، یکی از مسیرهای آموزشی زیر را دنبال کنند. در این برنامه‌ها یک تعادل خوب  میان الزامات تحصیلی آکادمیک و الزامات تمرینی برقرار شده است. برای دانش آموزانی که ۵ روز در هفته تمرین می‌کنند، در طی مصاحبه در مورد شرایط آن صحبت خواهیم کرد.

سطح A (2 یا ۳ سال)

  • زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک (۳ مورد از این ۴ مورد قابل انتخاب است)
  • مطالعات بازرگانی، اقتصاد و ریاضیات

بسته به دروس ممکن است دانش آموزانی که قبلا سال اول خود را در جایی دیگر گذرانده اند، در سال دوم در سطح A پذیرش شوند.

برنامه بنیاد بین المللی (۱ یا ۲ سال یا ۱۸ ماه)

  • مسیر کسب و کار
  • مسیر علم
  • مسیر ورزش

دانش آموزانی که تمایل به شرکت در برنامه یک ساله بنیاد بین المللی دارند، بایستی قبلا سابقه تحصیل در سال اول سطح ۳ و همچنین کسب نمره حداقلی ۶ در آ زمون IELTS UKVI ( آزمونی مورد نیاز برای اخذ ویزای کشور انگلستان) را گذرانده باشند.

GCSES (1 یا ۲ سال یا ۱۸ ماه)

اکثر موضوعات آموزشی دوره‌های مختلف را می‌توان در این برنامه گذراند.

این مسیر دانش اموزان را قادر می‌سازد تا در طیف وسیعی از دانشگاه‌ها در دوره‌های مرتبط با علوم یا بازرگانی که می‌تواند در نهایت به آرزوهای ورزشی آنها منتج شده، درخواست پذیرش ارسال کنند. البته که می‌توانند برای دوره‌های غیر ورزشی نیز درخواست دهند.

تنوع موضوعات و مدارک ارائه شده به دانشجویان، انعطاف پذیری بالایی را به آنها در مسیر آموزش خواهد داد. کلاس‌های کم جمعیت (نهایتا ۱۲ نفر در هر کلاس) طبق آموزش معمول تمامی دوره‌های دوچرخه سواری کالج ابی منچستر خواهد بود.

برنامه‌های یک یا دو ترمی

دانشجویانی که مایلند صرفا برای مدت زمان کوتاهی در  یک دوره شرکت کنند، با شرکت بلو اسکای تماس بگیرند.

دوره دوچرخه سوال ابی منچستر شامل چه سرفصل‌هایی است؟

  • دانشجویان در برنامه تحصیلی انتخابی خود، هر روز هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۵ بعد از ظهر در پردیس یا محوطه دانشگاه اَبی منچستر، کلاس‌های آکادمیک خواهند داشت.
  • جلسات تمرین دوچرخه سواری ما هر بعد از ظهر توسط مربیان حرفه‌ای و مجرب مستقر در مرکز ملی دوچرخه سواری منچستر ارائه می‌شود. دوره شامل :
    • مشاوره اولیه، ارزیابی وضعیت تناسب اندام، ارزیابی وضعیت سلامت و تغذیه و تعیین اهداف هوشمند و موثر
    • بررسی عملکرد، سلامت و تغذیه نیم فصل
    • حداکثر ۵ جلسه مربیگری و کوچینگ شخصی در هفته با حداکثر نسبت کوچینگ به تمرین ۱ به ۱۰ بوده که شامل جاده ، پیست ، کوهستان ، مسیر دَوَرانی ، BMX (مسیر خاکی) ، قدرتی و شرطی سازی (فرآیند آموزش یا عادت دادن ورزشکار به رفتاری خاص یا پذیرش شرایط خاص) خواهد بود.  همچنین سمینارهای مبتنی بر مباحث کلاس درسی هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود. تعداد جلسات کاملا بستگی به موضوع انتخابی دارد که این مورد طی جلسه مصاحبه تعیین خواهد شد.

نمونه‌هایی از سمینار شامل موارد زیر است:

○ سمینار رژیم غذایی و تغذیه با مربیگری یک سرآشپز حرفه‌ای که با تیم دوچرخه سواری بریتانیا و تیم اینئوس همکاری داشته و به دانش آموزان آموزش می‌دهد که چگونه غذاهای سالم و مغذی برای تامین انرژی مورد نیاز برای دوچرخه سواری خود تهیه کنید.

○ سمینار با حضور روانشناس ورزشی از دانشگاه متروپولیتن منچستر که با ورزشکاران المپیکی نیز همکاری می‌کند.

○ بازدید از آزمایشگاه‌های تست موسسه ورزشی دانشگاه متروپولیتن منچستر که در آن دانشجویان در تست‌های آمادگی جسمانی دقیق و منظمی شرکت خواهند کرد.

  • دوچرخه سواران در مسیر جاده‌ای توسط خودروی تیم آکادمی دوچرخه سواری منچستر پشتیبانی می‌شوند. این خودرو جایگاه‌هایی برای قرار گرفتن دوچرخه‌های یدکی، ابزار، فضای نگهداری لباس‌های زمستانی و غذا و نوشیدنی رایگان دارد.
  • فرصتی برای دوچرخه سواران فراهم شده که می‌توانند هفتگی به صورت انفرادی یا گروهی با یکی از تیم‌ها یا باشگاه‌های شریک این آکادمی تمرین نمایند. مسیرها به شکلی ارائه می‌شود که از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر متصل به دوچرخه قابل رهگیری و دنبال کردن است.
  • ارائه جایزه سطح ۱ کوچینگ دوچرخه سواری بریتانیا

پیشرفت دانش آموز در آکادمی دوچرخه سواری ابی منچستر به چه شکل خواهد بود؟

دوره‌هایی که ارائه می‌دهد، برای کمک به دانش آموزان جهت دریافت همزمان بهترین آموزش‌ها و کوچینگ دوچرخه سواری طراحی شده اند. شما می‌توانید دوچرخه سوار قوی تر و سریع تری باشید و با بهترین‌ها در مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری بریتانیا رقابت کنید.

جامعه هدف این دوره، نخبگان نیستند بلکه برای همه دوچرخه سواران به ویژه کسانی که می‌خواهند در دانشگاه تحصیل کنند مناسب خواهد بود. در این دوره بر استقامت جاده، دوچرخه‌سواری پیست و سیکلوکراس تاکید دارند  اما از همه رشته‌ها از جمله دوچرخه سواری پیست سرعت، دوچرخه‌سواری دایره سرعت، MTB و BMX نیز استقبال می‌کند.

دوره دوچرخه سواری به همراه کوچینگ و مربیگری دوچرخه سواری می‌تواند فرصت‌هایی را برای آن دسته از دوچرخه سوارانی که پتانسیل و انگیزه پیشرفت برای رقابت در سطح جهانی را دارند، فراهم کند. همچنین برای کسانی که علاقه‌مند به یک حرفه در زمینه ورزشی یا سایر حوزه‌ها هستند، این امکان را فراهم می‌کند تا مسیر همواری را در راه رسیدن به دانشگاه انتخابی خود داشته باشند.

برخی از دانشگاه‌های معتبری که دانشجویان دوره فوتبال و بسکتبال این آکادمی به آنها راه یافته‌اند:

  • دانشگاه منچستر – مهندسی شیمی
  • دانشگاه ناتینگهام – مهندسی عمران
  • دانشگاه ناتینگهام – سیاست و روابط بین الملل
  • دانشگاه شفیلد هالام – حسابداری و امور مالی
  • دانشگاه لافبورو  – اقتصاد
  • دانشگاه متروپولیتن منچستر – مدیریت بازرگانی بین المللی
  • دانشگاه مرکزی لانکاشر – مدیریت کسب و کار ورزشی
  • دانشگاه متروپولیتن منچستر – محاسبات کاربردی

چگونه برای دوره دوچرخه سواری درخواست بدهم؟

شما می‌توانید برای پذیرش کالج ابی منچستر با همکاران ما در بلو اسکای صحبت کنید.

هزینه‌های تحصیل در دوره دوچرخه سواری ابی منچستر ۲۰۲۳

تحصیلات آکادمیک به همراه دوچرخه سواریسالانه
برای دانشجویان بریتانیا/اتحادیه اروپا بدون احتساب محل اقامت *£۱۹,۰۰۰
برای دانشجویان بین المللی به همراه محل اقامت در یک اتاق استاندارد در خانه کلایدسدیل (Clydesdale)£۳۵,۰۰۰

توجه :

** محل اسکان دانش آموزان ۱۶ سال به بالا در در خانه کلایدسدیل (Clydesdale) است. دانش آموزان زیر ۱۶ سال با خانواده میزبان زندگی خواهند کرد. (خانواده میزبان ، خانواده‌ای است که فردی غریبه را که عموما اهل کشوری دیگری است و دارای فرهنگ متفاوتی نیز می‌باشد، به منزل خود دعوت کرده و  از وی پذیرایی می‌کنند.)

 

اگر قصد دارید در کنار تحصیلات آکادمیک دوچرخه سواری را به صورت حرفه‌ای و در کلاس جهانی دنبال کنید این کالچ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شاید پذیرش و ثبت نام در نگاه اول غیرممکن به نظر برسد اما با کمک مشاورین و متخصصین موسسه مهاجرتی بلواسکای می‌توانید این آرزوی خود را محقق کنید. پس همین حالا با شماره‌های سایت تماس گرفته و یا فرم مشاوره را پر کنید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *