۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

مصاحبه کارمند نمونه شرکت BlueSky سال ۱۳۹۸

کارمند نمونه

طبق نظرسنجی‌ انجام‌ شده در سال ۱۳۹۸ در شرکت BlueSky، سر کار خانم شبنم سهیلی با انتخاب کارمندان مجموعه، به عنوان کارمند نمونه در این شرکت انتخاب شدند. ضمن تبریک، مصاحبه کوتاهی با ایشان ترتیب داده‌‌ شده‌است که می‌توانید در ادامه  آن را مشاهده کنید.

۱-لطفا خودتونون را معرفی کنید؟

شبنم سهیلی هستم مشاور تحصیل در جمهوری چک و مدیر دفتر مجموعه BlueSky

۲- چی شد که شما به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدید؟

در درجه اول  باید تشکر کنم از اعتمادی که مدیریت مجموعه به من داشتند و در تمام مراحل کاری، بنده را راهنمایی کردند. در مرحله بعد باید بگویم در تمام مدت کاری‌ام همه سعی من بر همکاری و همیاری صادقانه بوده است.

علاوه بر این همیشه علاقمند به فراگیری تجربه های جدید و انجام کا‌رهای متفاوت هستم از این رو تلاش من در محیط کار برخوب گوش دادن و استفاده از تجربیات همکاران با سابقه بوده است. همچنین زمانبندی درست مسائل در روند کاری من بسیار تاثیرگذار بوه است.

۳- به نظر شما اگر کسی بخواهد کارمند نمونه شود باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟

به نظر من نظم و انضباط، دقت و تمرکز در کار از مهمترین عواملی است که میتواند در روند موفقیت هر فرد تاثیرگذار باشد.

علاوه بر این داشتن صبر و بردباری، همچنین احترام به دیگران از جمله همکاران و مراجعه کنندگان، خصوصیتی است که می تواند باعث پیش برد حرفه ای تر کار شود.

۴- فکر می کنید برای اینکه بتوانید هر روز پیشرفت کنید چه روندی را باید پیش بگیرید؟

با توجه به موقعیتی که برای من فراهم شده تمام تلاشم را میکنم که این عنوان رو حفظ کنم همچنین باتوجه به اینکه کارِ مجموعه یک کار تیمی است تلاش هر فرد میتواند بسیار در روند کلی مجموعه تاثیرگذار باشد به همین دلیل سعی میکنم با اراده، انرژی و پشتکار بیشتر هر روز عملکردی بهتر از قبل داشته باشم و موارد کاری‌ام را به بهترین نحو انجام دهم.

هر انسان در یک موقعیت شغلی فعالیت دارد و من معتقد هستم که مهم نیست انسان ها چه سِمت و عنوان شغلی داشته باشند بلکه آنچه اهمیت دارد این است که هر فرد به روی اهداف بلند مدت خود تمرکز کند و با صداقت کامل در هر کاری بهترین توانایی خود را ارائه دهد.

در آخر نهایت تشکر را از مدیریت حرفه ای مجموعه BlueSky دارم.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *