۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

اولین سرویس رضایتمندی در ایران

اولین سرویس رضایتمندی در ایران

تضمین خدمات + تضمین کیفیت

ما رضایت شما را گارانتی می‌کنیم!

 

سرویس رضایتمندی چیست؟

ما در مجموعه بلواسکای باور داریم که مهمترین تبلیغ، عملکرد موفق و رضایتمندی مراجعان ماست. خانواده‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان بسیاری در نزدیک به ۱۵ سال فعالیت بلواسکای، به ما اعتماد کرده و مسیر ادامه تحصیل خود در کشورهای خارجی را با ما پیموده‌اند. رضایتمندی این خانواده‌ها و آینده‌سازانشان، پشتوانه و اعتبار Bluesky به شمار می‌رود. ما به خود می‌بالیم که همراه شماری از جوانان و نوجوانان آینده‌دار کشورمان بوده‌ایم تا سطوح بالاتری از تحصیلات علمی را تجربه کنند.

 

برای رسیدن به بالاترین سطح از کیفیت خدمات، ما مجموعه خدماتی را گردآوری کرده‌ایم تا مطمئن شویم هر کس که رویا و امکان تحصیل در خارج را دارد و این گزینه برای او مناسب است، به خواسته‌اش برسد.

 

رضایتمندی کسانی که به بلواسکای مراجعه می‌کنند تنها یک شعار نیست. یک برنامه مدون و روشن و استراتژی اصلی مجموعه ما برای عرضه خدمات خود است.

 

آموزش در کانادا و انگلستان

بلو اسکای کیست و چه می‌کند؟

شرکت بلو اسکای (BlueSky)  نماینده رسمی مجموعه بلو اسکای اینترنشنال است که در کشور کانادا به ثبت رسیده. این مجموعه دارای مجوزهای رسمی بین المللی در زمینه پذیرش تحصیلی و تحصیل بین المللی است. بلو اسکای با داشتن سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات مشاوره، پذیرش تحصیلی، ویزا و باقی فرایندهای مرتبط، از بنگاه‌های کلیدی در این صنعت به شمار می‌رود. با توجه به همپوشانی متقاضیان پذیرش تحصیلی در خارج از کشور با مخاطبان موسسه / آژانس / شرکت شما، فکر می‌کنیم زمینه همکاری مساعدی پیش روی ما فراهم باشد.

ما در شرکت بلواسکای (BlueSky) امکان اخذ پذیرش تضمینی از بهترین مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها، موسسات آموزش زبان و آکادمی‌های ورزشی بین‌المللی سرتاسر جهان را در تمامی مقاطع در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق مجاری قانونی و مورد اعتماد فراهم کرده‌ایم و این می‌تواند برای مخاطبان شما جذاب باشد.

 

دانشجویان دانشگاه دالهاوزی

مراکزی که ما را تایید کرده اند

تحصیل در خارج فرایندی حرفه‌ای و تخصصی است و نیازمند کسب درجه‌های علمی موثق و قابل اتکا است. مجموعه بلواسکای توانسته در این سال‌ها، با عرضه توان علمی و مهارتی خود، تاییدیه‌های مختلفی را از سوی نهادهای علمی ناظر بر تحصیل بین‌المللی دریافت کند. شمار افراد و سازمان‌هایی که این مدارج علمی را در ایران دارند به عدد پنجاه هم نمی‌رسد و این نشان از میزان تخصصی بودن و حساس بودن موضوع دارد.

 

افرادی که به ما اعتماد کردند

در همه این سال‌ها، خانواده‌های گوناگونی، آینده فرزندانشان را به ما سپرده‌اند تا مسیر تحصیل بین‌المللی آنها را باز کنیم. ما نیز به این اعتماد پاسخ گفته‌ایم و توانسته‌ایم دورنمای تحصیلات بین‌المللی را برای این دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کنیم. در ادامه می‌توانید با برخی از این افتخارآفرینان ایرانی که با کسب اجازه نامشان در اینجا قرار گرفته است آشنا شوید.

 

افرادی که به ما اعتماد کردند

مشاوره حرفه‌ای

آیا تحصیل در خارج برای همه مناسب است؟ تحصیل در چه رشته‌ای در چه کشوری برای چه فردی مناسب است؟ و بسیاری پرسش‌های مهم و کلیدی دیگر. اگر به همه این پرسش‌های حیاتی به درستی پاسخ گفته نشود، مهمترین سرمایه زندگی یعنی عمر به علاوه سرمایه مالی هم از دست می‌رود. از همین رو مشاوره گام اصلی و مهم در فرایند تحصیل در خارج است. یک مشاوره تحصیلی درست و اصولی، همه مسیر را به درستی برای شما طراحی می‌کند.

ما در صفحه ویژه مشاوره به طور تخصصی درباره اینکه یک مشاوره بد یا مشاوره نگرفتن چه هزینه‌هایی دارد و اینکه یک مشاوره خوب و مناسب چه ویژگی‌هایی دارد توضیح داده‌ایم.

 

تضمین پذیرش

بلواسکای به سبب آنکه نماینده رسمی بیش از ۱۰۰۰ مرکز آموزشی مانند دبیرستان، کالج، دانشگاه، مرکز آموزش زبان، آکادمی‌های ورزشی و … است و همچنین به پشتوانه تجربه و اعتبار خود در بین نهادهای آموزشی بین‌المللی، این توانایی را دارد تا امکان پذیرش تضمینی را فراهم آورد. با بلواسکای می‌توانید مطمئن باشید که پذیرش تحصیلی شما از مراکز آموزشی معتبر و تراز اول تضمین‌شده است.

 

اخذ بورسیه تحصیلی

بلواسکای نه تنها پذیرش شما از بهترین مراکز آموزشی جهان را تضمین می‌کند، بلکه می‌تواند بورسیه تحصیلی برای کاهش هزینه‌های تحصیل شما از مراکز آموزشی دریافت کند. مبلغ و درصد این بورسیه‌های تحصیلی در مقاطع گوناگون و بنا به شرایط دانش‌آموز و دانشجو و مرکز آموزشی متفاوت است. از میان متقاضیان پرشماری که از خدمات بلواسکای استفاده کرده‌اند، تعداد بسیاری توانسته‌اند درصدهای متنوعی از بورسیه و کمک هزینه تحصیلی را دریافت کرده و تحصیل آسوده‌تری را تجربه کنند. بلواسای آمادگی دارد در زمان دریافت پذیرش تحصیلی، برای دریافت بورسیه تحصیلی هم تلاش کرده و بیشترین میزان بورسیه را برای شما دریافت کند.

 

ویزای انگلستان

گارانتی ویزا

بلو اسکای با مجموعه‌ای از حرفه‌ای‌ترین وکلای رسمی همکاری می‌کند. این وکلا با دانش و مهارت خود این توانایی را دارند تا شانس شما برای دریافت ویزای تحصیلی دانش‌آموزی و دانشجویی افزایش داده و به شما کمک کنند تا روند مهاجرت تحصیلی خود را آغاز کنید. بلواسکای این توانایی را دارد تا دریافت ویزای تحصیلی برای مقاصدی همچون انگلیس را گارانتی کند و به شما شانس تقریبا صد درصدی برای دریافت ویزای تحصیلی را وعده دهد.

 

گارانتی بازگشت وجه

بلو اسکای به دلیل اطمینانی که به کیفیت کار خود دارد و تمرکزش بر روی رضایتمندی مخاطبان، گارانتی بازگشت وجه را در قرارداد و رویه‌های کاری خود گنجانده است. بر این اساس، در صورتی که تا ۱۴ روز پس از عقد قرارداد، بلواسکای نتوانسته باشد پذیرش تحصیلی بگیرد، می‌توانید قرارداد خود را لغو و کل مبلغ را دریافت کنید.

 

گارانتی بازگشت وجه

چرا بلواسکای (BlueSky) می‌تواند برای مخاطبان شما پذیرش تحصیلی بگیرد؟

  • نماینده رسمی بیش از هزار مرکز آموزشی در سرتاسر جهان
  • تضمین اخذ پذیرش در کوتاه‌ترین زمان
  • امکان اخذ بورسیه‌های تحصیلی متنوع برای مقاطع تحصیلی گوناگون
  • بهره‌مندی از مشاوران رسمی مهاجرت کانادا عضو انجمن ICCRC
  • بهره‌مندی از مشاوران تحصیلات بین‌المللی در خارج از کشور عضو ICEF
  • بهره‌مندی از اولین مشاور ایرانی رسمی اعزام دانشجو به کانادا CCEA
  • همکاری با موسسات دارای مجوز رسمی از وزارت کار و رفاه اجتماعی
  • همکاری با موسسات دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • امکان ارائه خدمات ویزا برای متقاضیان در صورت تقاضا
  • گارانتی خدمات و پرداخت پس از تکمیل کار
  • امکان ارتباط با جامعه دانش‌آموزان و دانشجویان اعزام شده
  • امکان ارائه خدمات از مشاوره تحصیلی تا ترانسفر فرودگاهی در کشور مقصد
  • سال ها تخصص و سابقه درخشان در زمینه پذیرش تحصیلی
  • ارائه خدمات پذیرش تحصیلی در سرتاسر جهان و در مقاطع گوناگون تحصیلی (از دبیرستان تا دانشگاه)
  • نماینده آکادمی‌های فوتبال بین‌المللی مانند رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *