۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

تحصیلات آکادمیک به همراه آموزش تنیس در کالج ابی منچستر

آموزش تنیس در کالج ابی منچستر

تحصیل در دوره آکادمیک به همراه آموزش تنیس کالح ابی منچستر، یک فرصت فوق العاده و منحصر به فرد برای دانش آموزان است تا مهارت‌ها و مدارک لازم را برای ورود به دانشگاه البته در کنار کوچینگ و مربیگری ساختاریافته در رشته تنیس بدست آورند. دوره‌ای که می‌تواند آنها را به سوی اشتغال در مشاغل مرتبط با تنیس حرفه‌ای سوق دهد. کوچینگ تنیس در مرکز فوتبال و تنیس منچستر برگزار می‌شود که شامل زمین‌های سرپوشیده نورگیر و همچنین زمین‌های فضای باز است. در این مطلب به امکانات در اختیار متقاضیان برای تحصیلات آکادمیک و آموزش تنیس در کالج ابی منچستر خواهیم پرداخت.

چه به دنبال این باشید که قهرمان بعدی ویمبلدون شوید یا بخواهید مهارت‌های تنیس خود برای بازی در سطوح بالاتر توسعه دهید، مربیان با تجربه این مجموعه با تمام توان خود در کنار شما هستند. دستورات و تمرینات مربیگری که در این دوره ارائه می‌شود براساس آخرین دستورالعمل‌های انجمن تنیس روی چمن بوده و  کلیه جلسات توسط مربیان مجاز و ثبت شده LTA ارائه می‌گردند.

این دوره  از  فلسفه ترکیبی آموزشی بهره می‌برد. یعنی از مزایای تمرین ورزشی حرفه‌ای در کنار دو عنصر عملکرد ورزشی و مطالعات آکادمیک بهره‌مند خواهید شد. این فلسفه ترکیبی ۵R نامیده می‌شود که همان Routine ، Rigour ، Responsibility ، Resilience و Reflection به معنی روتین، تلاش، مسئولیت‌پذیری، مقاومت یا تاب آوری و مهارت اندیشه است. این  ۵ مهار  برای همه دانش آموزان تا پایان زندگی چه در ورزش و چه در زندگی راهگشا خواهد بود.

انواع دوره آکادمیک و آموزش تنیس در کالج ابی منچستر و نخوه پذیرش در آن

آموزش تنیس در کالج ابی منچستر

دانشجویان برای آموزش تنیس در کالج ابی منچستر می‌توانند بسته به سطح زبان انگلیسی خود، یکی از مسیرهای آموزشی زیر دنبال کنید:

سطح A (2 یا ۳ سال)

  • زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک (۳ مورد از این ۴ مورد قابل انتخاب است)
  • مطالعات بازرگانی، اقتصاد و ریاضیات

بسته به دروس ممکن است دانش آموزانی که قبلا سال اول خود را در جایی دیگر گذرانده اند، در سال دوم سطح A پذیرفته شوند.

برنامه بنیاد بین المللی (۱ یا ۲ سال یا ۱۸ ماه)

  • مسیر کسب و کار
  • مسیر علم
  • مسیر ورزش

دانش آموزانی که تمایل به دستیابی به برنامه یک ساله بنیاد بین المللی دارند، بایستی قبلا سابقه تحصیل در سال اول سطح ۳ و همچنین کسب نمره حداقلی ۶ در آ زمون IELTS UKVI ( آزمونی مورد نیاز برای اخذ ویزای کشور انگلستان) را در پرونده خود داشته باشند.

GCSES (1 یا ۲ سال یا ۱۸ ماه)

اکثر موضوعات اموزشی را می‌توان در این دوره آموزشی دنبال کرد. دانش آموزان می‌توانند با گذارندن این دوره در طیف وسیعی از دانشکده‌ها برای دوره‌های ورزشی و تحصیل آکادمیک در این حوزه  درخواست دهند. البته که می‌توانند برای دوره‌های غیر ورزشی نیز درخواست پذیرش ارسال کنند.

تنوع موضوعات و مدارک ارائه شده به دانشجویان، انعطاف پذیری بالایی را به آنها در مسیر آموزش می‌دهد. این دور در قالب کلاس‌های کم جمعیت (نهایتا ۱۲ نفر در هر کلاس) برگزار  می‌شوند و برنامه آموزشی نیز طبق روال سایر برنامه‌های کالج اَبی منچستر  است.

برنامه‌های یک یا دو ترمی آموزش تنیس در کالج ابی منچستر

دانش آموزانی که مایلند صرفا برای مدت زمان کوتاهی در دوره شرکت کنند، باید با شرکت بلو اسکای، نماینده کالج ابی منچستر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق در این باره را کسب کنند.

برنامه روتین روزانه دوره آموزش تنیس در کالج ابی منچستر

  • دانشجویان در برنامه تحصیلی انتخابی خود، هر روز هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۵ بعد از ظهر در پردیس یا محوطه دانشگاه اَبی منچستر، کلاس‌های آکادمیک خواهند داشت.
  • جلسات کوچینگ(مربیگری) تنیس  در قالب سه زمان بعد از ظهر در طول هفته توسط مربیان حرفه‌ای و مجرب برگزار می‌شود. ورزشکاران دانشجویان این مرکز با تمرکز بر ادغام و ترکیب دو مهارت، یعنی مهارت‌های تنیس در «درون زمین» با مهارت‌های زندگی در «خارج از زمین» ، فراتر از یک بازیکن معمولی پیشرفت می‌کنند. (کوچینگ به معنای شکوفا‌کردن نیروی بالقوه افراد در راستای بیشینه‌کردن بهره وری و بهبود عملکرد افراد است).
  • عصرهایی که دانش‌آموزان در کلاس کوچینگ تنیس شرکت نمی‌کنند، مطابق جدول زمانی خود در کلاس‌ها شرکت خواهند نمود.
  • دانشجویان می‌توانند برنامه‌های تناسب اندام خود را برای هنگام غروب برنامه ریزی کرده و همچنین می‌توانند در برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و تقویتی دانشکده شرکت کنند.

چگونه برای دوره آموزش تنیس در کالج ابی منچستر درخواست بدهم؟

شما می‌توانید با مشاوران ما در شرکت بلواسکای صحبت کنید. شرکت بلو اسکای نماینده رسمی کالج ابی منچستر است و ساده‌ترین راه برای کسب پذیرش این دوره محسوب می‌شود.

 

هزینه‌های تحصیل در رشته تنیس آکادمیک ۲۰۲۳

تحصیلات آکادمیک به همراه کوچینگ تنیسسالانه
برای دانشجویان بریتانیا/اتحادیه اروپا بدون احتساب محل اقامت *£۱۹,۰۰۰
برای دانشجویان بین المللی به همراه محل اقامت در یک اتاق استاندارد در خانه کلایدسدیل (Clydesdale)£۳۵,۰۰۰
این مطلب را مطالعه کنید: هزینه تحصیل در انگلستان

توجه :

** محل اسکان دانش آموزان ۱۶ سال به بالا در در خانه کلایدسدیل (Clydesdale) است.  دانشجویان زیر ۱۶ سال با خانواده میزبان زندگی خواهند کرد. (خانواده میزبان ، خانواده‌ای است که فردی غریبه را که عموما اهل کشوری دیگری است و فرهنگب متفاوتی دارند، به منزل خود دعوت کرده و در قبال دریافت مبلغی از وی پذیرایی می‌کنند.)

اگر قصد دارید فرزند خو را به یکی از آکادمی‌های منچستر بفرتسد حتما با مشاورین ما در بلو اسکای تماس گرفته تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار  دهند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا : 1

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *