۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

کانادا زمان های پردازش مجوز مطالعه تضمینی را برای پاییز ۲۰۲۱ اعلام می کند

کانادا زمان های پردازش مجوز مطالعه تضمینی را برای پاییز اعلام می کند

دانشجویان بین المللی که در پاییز امسال تحصیلات خود را در یکی از مدارس تحصیلات متوسطه کانادا آغاز می کنند ، از دانستن اینکه دولت کانادا زمان پردازش تضمین شده اجازه تحصیل را برای ترم آینده اعلام کرده است بسیار هیجان زده می شوند!

دانشجویانی که درخواست اجازه تحصیل کامل را تا ۱۵ مه ۲۰۲۱ ارسال کنند ، تا ۶ اوت ۲۰۲۱ تصمیمی برای شروع تحصیلات خود برای ترم پاییز ۲۰۲۱ دریافت می کنند. جزئیات مربوط به آنچه که یک درخواست مجوز کامل مطالعه را تشکیل می دهد را می توان در وب سایت دولت کانادا یافت.

تحصیل در کانادا

اگر دانش آموزان به دلیل محدودیت های COVID-19 قادر به ارائه درخواست کامل نباشند ، ممکن است تا تاریخ ۶ آگوست تصمیمی در مورد برنامه های خود دریافت نکنند. این محدودیت ها شامل خدمات محدود در مراکز درخواست ویزا (VAC) یا سایر ارائه دهندگان خدمات به دلیل اقدامات ایمنی و بهداشتی است. با این حال ، دانشجویانی که فقط قادر به ارسال تقاضاهای کامل هستند باید در اسرع وقت این کار را انجام دهند.

درخواست های تکمیل شده و ارسال شده پس از ۱۵ مه در اولین فرصت رسیدگی می شوند، اما در این موارد دولت قادر به تضمین تصمیم نهایی قبل از شروع ترم پاییز نیست.

applyboard canada.ca

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 2

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *