۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

اعمال محدودیت های جدید برای مقابله با کرونا در انگلستان

اعمال محدودیت های برتانیا

بریتانیا با ثبت حدود یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۴۸۴ مورد ابتلا به بیماری کرونا، هم اکنون در جایگاه هشتم در میان کشورهای دارای بیشترین ابتلا در جهان است؛ بیش از ۴۸ هزار نفر هم جان خود را تا این لحظه به دلیل ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند. با توجه به آمار مبتلایان بریتانیا در معرض تلفات بیشتری در مقایسه با موج اول کرونا در این کشور است؛ مگر آنکه محدودیت‌های جدیدی معرفی شوند. به دلیل اینکه تعداد مبتلایان به Covid-19 در بریتانیا از یک میلیون نفر گذشته و با توجه به نگرانی‌ها از موج دوم، بوریس جانسون نخست وزیر این کشور برای بار دوم در انگلستان محدودیت های سراسری اعلام کرده است.

بر اساس پیش‌بینی ها و مدل های ارائه شده ممکن است تعداد موارد مرگ با وضعیت فعلی بریتانیا، در صورتیکه هیچ اقدامی برای مقابله با کرونا صورت نگیرد به روزانه چهار هزار نفر هم برسد. در بیشتر پیش‌بینی‌ها گفته شده ممکن است بیماری کرونا در اواسط ماه دسامبر به اوج برسد؛ و تعداد مرگ ناشی از کرونا تا پایان دسامبر بیشتر شود.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: آشنایی با نظام آموزشی انگلستان

در مارچ و با ورود موج اول بیماری کرونا، دولت بریتانیا اقداماتی را برای قرنطینه سراسری انجام دادند. این قرنطینه باعث کاهش شیوع بیماری شد و انتظار می‌رود با توجه به کاهش آمار در زمان اعمال محدودیت در موج اول کرونا، این بار هم اعمال محدودیت ها آمار مبتلایان را تا حد خوبی کاهش دهند.

بر اساس این محدودیت‌ها فروشگاه های غیرضروری و مهمانخانه ها از روز پنجشنبه ۱۵ آبان (۵ نوامبر)  به مدت چهار هفته تعطیل شدند. اما برخلاف بهار مدارس، کالج ها و دانشگاه ها همچنان می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. این مقررات تازه تا روز دوازدهم آذر (دوم دسامبر) ادامه خواهد داشت. در این دوران رستوران ها اجازه تحویل غذا به مردم را دارند و بدر اجرای این محدودیت ها به مردم گفته شده‌است که در هر زمان فقط می توانند با یک نفر در خارج از خانه ملاقات کنند.

هدف این محدودیت‌ها این است که محدودیت‌ها تا رسیدن ایام کریسمس (۲۵ دسامبر) هنگامی که خانواده‌ها می‌خواهند دور هم جمع شوند و به دید و بازدید هم بروند، برداشته شود یا کاهش یابند.

 

firstpost

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *