۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

%۷۴ مسافران ورودی به کانادا از قرنطینه معاف شدند

%74 مسافران ورودی به کانادا از قرنطینه معاف

%۷۴ مسافران ورودی به کانادا از قرنطینه معاف شدند

تورنتو – بیش از %۷۰ مسافرانی که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 وارد کانادا شده اند، از قرنطینه اجباری ۱۴ روزه معاف شدند.
از ۸.۶ میلیون مسافری که از زمان اجرای قانون قرنطینه فدرال در مارس ۲۰۲۰ از طریق زمین یا هوا از مرز عبور کرده اند، %۷۴ معاف هستند.
%۹۲ از مسافرانی که از طریق گذرگاه های مرزی زمینی وارد شدند معاف شدند که %۷۴ آن‌ها رانندگان کامیون و %۱۸ آن‌ها کارگران مرزی هستند که به دلایل استخدام به طور منظم از مرز عبور می کنند.
%۸ باقیمانده مسافران زمینی هستند که به دلایل نامعلوم معاف شدند.

همچنین CBSA خاطرنشان می کند که %۹۱ از مسافرانی که از طریق هوایی وارد کانادا می شوند، مجبور به قرنطینه می‌باشند، “زیرا مسافران هوایی با معافیت مندرج در بند ۶ دستور انزوا اجباری، کمتر رو به رو می شوند.”

مسافران کانادایی

به گزارش CTVNews.ca، سه نفر از وزرای فدرال توانستند معافیت های مربوط به منافع ملی را اعطا کنند و به اتباع خارجی غیرضروری اجازه ورود به کانادا و دور زدن قرنطینه را بدهند.
در کل حجم سفرها نسبت به سال ۲۰۱۹ تقریباً %۹۰ کاهش یافته است.
روز جمعه، نخست وزیر جاستین ترودو اعلام کرد که کلیه مسافران کانادایی که از خارج از کشور برمی‌گردند موظف به انجام آزمایش COVID-19 در فرودگاه و قرنطینه در یک هتل مشخص با هزینه شخصی هر فرد صورت می‌گیرد تا نتیجه‌ی حاصل از آزمایش مشخص شود که هزینه‌ی آن می تواند بیش از ۲۰۰۰ دلار باشد.

در هفته های آینده نیز، مسافران غیر ضروری باید قبل از ورود در مرز زمینی با ایالات متحده آزمایش منفی خود را ارائه دهند.

Ctv news

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا : 2

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *