۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

۱۰ مزایای تحصیل در انگلستان ؛ دلایل قانع‌کننده برای انتخاب

مزایای تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلیس، اگر بهترین تصمیم زندگی‌تان نباشد، قطعا یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید برای زندگی‌تان بگیرید. شناخت مزایای تحصیل در انگلستان به طور دقیق و واضح به شما دید و چشم‌اندازی از آینده خواهد داد که تصمیم‌گیری درباره رفتن و مهاجرت را ساده می‌کند. اجازه بدهید برایتان از مزایای چشم‌گیر تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا در این کشور بگوییم. در نهایت، تصمیم‌گیری با شماست.

مزایای تحصیل در انگلستان

۱.زبان انگلیسی

زبان رایج در بریتانیا، انگلیسی است. کافی است، انگلیسی بدانید تا به‌راحتی با مردم انگلستان و تمام نواحی دنیا ارتباط برقرار کنید. فقط بیش از ۱۰۰ هزار دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در هر سال در لندن مشغول به تحصیل می‌شوند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: مقایسه سیستم آموزشی مدارس انگلستان و ایران

 

۲.کیفیت بالای آموزش و اعتبار مدارک تحصیلی

حضور در برنامه‌ها و دوره‌های تحصیلی انگلیس می‌تواند امکان بهره‌مندی از بهترین شرایط تحصیلی را برایتان فراهم کند و اعتبار مدرکی که از دوره‌های تحصیلی‌تان از دانشگاه‌های متنوع آن دریافت می‌کنید، آن‌قدر بالا خواهد بود که در ابعاد بین‌المللی مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

۳.ورود به بهترین دانشگاه‌های دنیا بدون کنکور

تحصیل در انگلستان بدون نیاز به کنکور و گذراندن دوره‌های مختلف تحصیلی در حضور امکاناتی مناسب و کیفیتی آینده‌ساز باعث می‌شود تا ضمن عبور از دغدغه بیهوده‌ای مانند کنکور، به‌سادگی در محیطی استاندارد به کسب تجربه‌های علمی و تجربه‌های مهم زندگی بپردازید. وجود دانشگاه‌هایی مانند آکسفورد در انگلستان، آن را به قطبی مهم در تحصیل بدل کرده است.

مزایای تحصیل در انگلستان

۴.دوره‌های کوتاه‌تر و متنوع‌تر تحصیلی

دوره‌های تحصیلی مختلف انگلستان نسبت به ایران یا نقاط دیگر دنیا کوتاه‌تر هستند. برای مثال، دوره تحصیلی کارشناسی یا همان لیسانس، ۳ سال است، کارشناسی ارشد یا همان فوق‌لیسانس حدود یک سال به طول می‌انجامد و دوره‌های دکتری هم ۳ ساله هستند. تنوع رشته‌های دانشگاهی هم در انگلستان بسیار زیاد است. مثلا دانشگاه‌های لندن، بالغ بر ۳۰ هزار رشته تحصیلی مختلف را ارائه می‌کنند.

۵.ویزای کار، بعد و در هنگام تحصیل در انگلستان

براساس قوانین تازه‌ای که در انگلستان وضع شده است، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند دو سال ویزای کاری بگیرند و ضمنا امکان کارکردن برای دانشجویان به‌مدت ۲۰ ساعت در طول هفته و به‌شکل تمام‌وقت در پایان هر هفته مقدور است.

۶.موقعیت جغرافیایی؛ از مزایای تحصیل در انگلستان

انگلیس در مقایسه با مقاصد تحصیلی پرطرف‌دار دیگری مانند استرالیا، آمریکا یا کانادا به ایران نزدیک‌تر است. از این رو، موقعیت جغرافیایی یا همان فاصله انگلیس تا ایران هم از مزایای تحصیل در این کشور خواهد بود. ارتباط با کشورهای دیگر اروپایی و امکان سفر و گشت‌وگذار در آنها هم از دیگر نکات مثبتی است که انگلیس را در زمره بهترین‌ها برای تحصیل قرار می‌دهد.

مزایای تحصیل در انگلستان

۷.امکان بهره‌مندی از بورس تحصیلی متنوع

بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارس انگلیسی بورس‌های متنوعی برای دانشجویان داخلی و خارجی در نظر می‌گیرند. اگر نمی‌دانید که برای دریافت بورسیه‌های مقاطع مختلف تحصیلی انگلیس باید از کجا شروع کنید، اصلا جای نگرانی نیست. چرا؟ چون موسساتی در این عرصه با سابقه و تجربه‌ای قابل‌توجه مشغول به کار هستند که می‌توانند به شما کمک کنند. موسسه Blue Sky یکی از همین موسسات باسابقه است. از مزایای تحصیل در انگلستان در کنار بلواسکای بهره‌مند خواهید شد.
تحصیل در کالج های انگلیس

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: تحصیل در کالج های انگلیس

 

۸.محیط بین‌المللی و تنوع فرهنگی

تحصیل در انگلستان به واسطه داشتن محیطی بین‌المللی و امکان ارتباط با کشورهای متنوع، تجربه‌ها و دید عمیقی را به دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه می‌کند. هم‌زیستی در کنار ملل و فرهنگ‌های مختلف از آن دستاوردهای نابی است که محیط بزرگ و فرهنگ غنی کشوری مانند انگلیس در اختیارتان می‌گذارد. یکی از مزایای تحصیل در انگلستان همین تجربه درک فرهنگ‌ها و آدم‌های رنگارنگی است که از گوشه‌وکنار دنیا راهی این کشور می‌شوند.مزایای تحصیل در انگلستان

۹.امکان ورود سریع‌تر به رشته‌های علوم ‌پزشکی

در بسیاری از کشورهای مطرح دنیا مانند آمریکا، استرالیا و کانادا که رقبای انگلستان از نقطه‌نظر امکانات تحصیلی هم هستند، ورود به رشته پزشکی نیازمند گذراندن دوره‌ها و سطوح مختلف آموزشی است. یعنی ابتدا باید مقاطع اولیه در سطح کارشناسی طی شود و بعد به ترتیب نسبت به رسیدن به مدارج بالاتر پزشکی اقدامات لازم صورت بگیرد.

ضمن وجود امکانات درجه یک برای دانشجویان پزشکی و سطح بالای آموزش در این رشته، چنین مراحلی وجود ندارد و امکان ورود مستقیم به رشته های علوم پزشکی در انگلستان بعد از دوران پیش‌دانشگاهی کاملا مقدور است. موسسه Blue Sky هم تجربه و توانمندی زیادی در کمک‌رسانی به دانش‌آموزان ایرانی در اخذ پذیرش دانشگاه‌های پزشکی معتبر انگلیس دارد.

۱۰.بالاترین سطح امکانات و خدمات آموزشی

تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان و مدارس این کشور می‌تواند طعم تجربه آموختن در محیطی با امکانات مطلوب را به شما بچشاند. در شهری مانند لندن بالغ بر ۱۲۰ کتابخانه از جمله کتابخانه بریتانیا وجود دارد. در کتابخانه بریتانیا به تنهایی، حدود ۱۵۰ میلیون جلد کتاب متنوع دیده می‌شود. این امکانات یکی از بهترین مزایای تحصیل در انگلستان هستند.

یک هشدار جدی: بی‌گدار به آب نزنید

تحصیل در انگلستان فرصتی تکرار نشدنی برای تغییر مسیر زندگی‌تان است، اما باید به خاطر داشته باشید که اطمینان به هر موسسه یا مرکز اعزام دانشجو کار هوشمندانه‌ای نیست. پیش از تصمیم‌گیری و اقدام حتما از اعتبار موسسه اطمینان حاصل کنید.  شرکت بلواِسکای (BlueSky) نماینده برترین دانشگاه‌های اروپا و انگلستان در ایران، آماده ارائه مشاوره در زمینه تحصیل، تضمین صد در صد دریافت پذیرش و اخذ بورسیه تحصیلی  برای ورود به مراکز آموزشی انگلستان است.

شرکت بلواسکای (BlueSky) به عنوان نماینده انحصاری گروه بین‌المللی بلواسکای (BlueSky International Group) کانادا در ایران، تنها شرکتی است که گارانتی صد درصد خدمات در زمینه تحصیل در خارج را ارائه می‌دهد. به‌عبارتی دیگر، در صورت عدم پذیرش هیچ وجهی از شما دریافت نخواهد شد و خدمات ویزا توسط وکلای مجرب و در بیشتر موارد به صورت تضمینی انجام می‌شود.

studyin-uk

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا : 5

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *