۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

شرایط و هزینه های تحصیل آنلاین در انگلستان

شرایط و هزینه های تحصیل آنلاین در انگلستان

اگر دوست دارید در انگلستان تحصیل کنید اما هزینه تحصیل در این کشور برای شما زیاد است و می‌خواهید در هزینه‌های تحصیل و زندگی خود در انگلستان صرفه جویی کنید، بی‌شک تحصیل آنلاین در انگلستان یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود. در این مقاله تلاش کرده‌ایم در خصوص تحصیل آنلاین در انگلستان اطلاعات مفید و مختصری را در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

 

فراگیر شدن آموزش آنلاین

همانطور که می‌دانید پس از دوران کرونا آموزش آنلاین در سراسر جهان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و حالا دیگر تحصیل به شیوه آنلاین امری طبیعی است. هر فردی تنها با یک لپ تاپ می‌تواند در هر نقطه‌ای از جهان به صورت آنلاین درس بخواند. با شروع این جریان، دانشگاهها و مدارس بسیاری در انگلستان امکان آموزش آنلاین برای دانشجویان بین‌المللی را فراهم کرده‌اند. از آنجا که تحصیل و زندگی در انگلستان برای دانشجویان بین‌المللی پر هزینه است و دانشجویان بین المللی زیادی توانایی زندگی در این کشور گران را ندارند با تحصیل آنلاین در انگلستان می‌توانند از سطح آموزشی بالای مراکز آموزشی انگلستان بهره ببرند. طبق آمار رسمی مراجع دولتی انگلیس در حال حاضر بیش از ۳۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو بین المللی از طریق آنلاین در حال تحصیل در مراکز آموزشی با کیفیت کشور انگلستان هستند.

با وجود تحصیل آنلاین در انگلستان، دانشجویان بین‌المللی برای گرفتن مدرک تحصیلی از بهترین مراکز آموزشی انگلستان دیگر نیازی نیست در انگلستان زندگی کنند و با شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین انگلستان، پس از پایان دوره آموزشی مدرک تحصیلی خود را از برترین مراکز آموزشی انگلستان دریافت کنند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: آموزش آنلاین؛ جبر امروز، انتخاب فردا

 

بهترین مراکز آموزشی انگلستان برای تحصیل آنلاین

در ادامه برترین دانشگاههای انگلستان که امکان تحصیل آنلاین را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده‌اند معرفی خواهیم کرد.

دانشگاه آکسفورد (University of Oxford)

دانشگاه آکسفورد (University of Oxford)

در حال حاضر دانشگاه آکسفورد بیش از ۴۰ دوره آنلاین در مقطع فوق لیسانس را به دانشجویان بین المللی ارائه می‌کند. مدرک دانشگاه آکسفورد که برای دوره‌های آنلاین به دانشجویان می‌ٔهد در حوزه‌های تاریخ، باستان شناسی، شهرسازی، علوم پزشکی و … هستند.

دانشگاه ادینبورگ (The University of Edinburgh)

دانشگاه ادینبورگ تعداد بسیاری دوره آنلاین به دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد و از نظر اعتبار مدرک هم تراز با مدارک دوره‌های حضوری این دانشگاه هستند. شاید جالب باشد که بدانید در این مدارک هیچ جا درج نمی‌شود که دانشجو در دوره‌های آنلاین شرکت کرده و این مدارک معادل همان مدارک حضوری هستند. این دوره‌ها شامل دوره‌های علوم پزشکی، حقوق، دامپزشکی و … می‌شوند.

کالج کینگز لندن (King’s College London)

 محوطه کالج کینگز لندن (King’s College London)

کالج کینگز یکی از کالج‌های برتر لندن است و بیشتر از ۱۲ نفر از فارغ التحصیلان این کالج جایزه نوبل دریافت کرده‌آند. سطح علمی این دانشگاه بسیار بالا است و کیفیت دوره های آنلاین ارائه شده در این کالج سطح بالایی دارند. دوره‌های آنلاین ارائه شده در زمینه امور مالی، حقوق، دوره‌های بین المللی، بازاریابی و بهداشت و علوم پزشکی و تکنولوژی و امنیت سایبری است.

دانشگاه گلاسکو (University of Glasgow)

دانشگاه گلاسکو، طیف وسیعی از برنامه‌ها و دوره های آنلاین در انگلستان را به دانشجویان بین المللی ارائه می‌کند و از طریق همکاری بین‌المللی تاثیر به سزایی در شکل گیری آینده این دانشجویان دارد.

دانشگاه شفیلد (University of Sheffield)

دانشگاه شفیلد دوره های آنلاین مختلفی در زمینه‌های علوم انسانی، علوم پزشکی، تکنولوژی و فناوری اطلاعات و .. برای تحصیل در انگلستان برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌کند.

دانشگاه ناتینگهام (University of Nottingham)

دانشگاه ناتینگهام (University of Nottingham)

این دانشگاه یکی از برترین و بزرگترین دانشگاه‌های انگلستان برای دانشجویان بین المللی محسوب می‌شود. دانشگاه ناتینگهام، دوره های آنلاین زیادی را در رشته های مختلف ارائه می‌دهد.

دانشگاه لیدز (University of Leeds)

دانشگاه لیدز یکی از از برترین مراکز آموزشی برای تحصیل در دوره های آنلاین در انگلستان است و دانشجویان می‌توانند در رشته های فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم اجتماعی، آموزش، بازرگانی و … به صورت آنلاین تحصیل کنند.

دانشگاه بیرمنگام (University of Birmingham)

ساختمان دانشگاه بیرمنگام (University of Birmingham)

دانشگاه بیرمنگام نیز یکی از دانشگاههای مطرح و شناخته شده برای تحصیل در دوره های آنلاین در انگلستان است و دانشجویان بین المللی می‌توانند در رشته های علوم انسانی، آموزش، هنر، تجارت، علوم پزشکی و … به صورت آنلاین در این دانشگاه تحصیل کنند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: اولین سرویس رضایتمندی در ایران

 

شرایط تحصیل در دوره های آنلاین در انگلستان

همانطور که می‌دانید انگلستان یکی از سخت‌ترین مقاصد برای تحصیل است و تحصیل در دوره های آنلاین در انگلستان نیز مانند تحصیل حضوری شرایط سختی برای اخذ پذیرش دارد. هر دانشگاهی در انگلستان شرایط ویژه خود را دارد و شما می‌توانید از طریق وب سایت‌ دانشگاه مورد نظرتان شرایط آن را به طور دقیق بررسی کنید. به طور کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش در دوره های آنلاین به صورت زیر است:

  • ریزنمرات مقطع قبلی
  •  اصل مدارک مقاطع قبلی
  • توصیه نامه از اساتید خود
  • انگیزه نامه
  • رزومه
  • نمره زبان

البته فراموش نکنید که چنانچه قصد تحصیل در دوره آنلاین در انگلیس یا هر کشور دیگری را دارید باید بدانید که شما باید به یک اینترنت پرسرعت و اپلیکیشن‌های مختص دوره های آنلاین دسترسی داشته باشید.

مهلت اخذ پذیرش دوره های آنلاین

کلیه درخواست های اخذ پذیرش دوره های آنلاین در انگلستان مانند دوره های حضوری،مهلت درخواست مشخصی دارد که در ادامه ددلاین سه ترم اصلی، پاییز، زمستان و تابستان آمده است.

  • ددلاین پاییز: تا اواسط ماه ژوئن (June)
  •  ددلاین زمستان: تا اواسط ماه نوامبر (November)
  •  ددلاین تابستان: تا اواسط ماه مارس (March)

هزینه تحصیل آنلاین در انگلستان

یکی از مزیت‌های تحصیل آنلاین به نسبت تحصیل حضوری، در مقرون به صرفه بودن آن است. شهریه و هزینه تحصیل در دوره های آنلاین در انگلستان، به طور تقریبی از ۳ هزار تا ۱۷ هزار پوند متغیر است و این هزینه به برنامه انتخاب شده توسط شما و مرکز آموزشی انتخابی شما بستگی دارد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ممکن است هزینه تحصیل در برخی از دانشگاه‌ها مانند آکسفورد یا ساسکس در رشته MBA حدود ۱۹ هزار دلارباشد. تحصیل در رشته های روانشناسی و فنی و مهندسی نیز در رتبه سوم رشته های گران قیمت برای تحصیل در دوره های آنلاین در انگلستان قرار دارند. چنانچه شما قصد تحصیل در انگلستان را دارید اما هزینه زندگی در انگلستان برای شما زیاد است به شما پیشنهاد می‌کنیم در یک دوره آنلاین در انگلستان تحصیل کنید و پس از آن بعد از گرفتن مدرک تحصیلی از یکی از دانشگاههای برتر انگلستان، برای ویزای کاری انگلستان اقدام کنید.

 

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: بیشترین شمار دانشجویان خارجی در کدام کشورها تحصیل می‌کنند؟

 

 

در این مقاله به صورت مختصر در خصوص تحصیل آنلاین در انگلستان مطالبی ارائه شد و چنانچه شما قصد تحصیل آنلاین در انگلستان را دارید می‌توانید با مشاوران ما در بلو اسکای (BlueSky) برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل آنلاین در انگلستان و بررسی شرایط خود برای شرکت در این دوره‌های آنلاین در انگلستان در ارتباط باشید.

distancelearningportal united-kingdom

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا : 5

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *