۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

ایده های جالب هالووین در DLD College : عکس های ارسالی توسط دانش آموزان

کالج دی ال دی dld college جشن هالووین

جشن هالووین یکی از خرافاتی‌ترین و در عین حال، فراگیرترین آیین‌های سنتی در آمریکا و برخی کشورهای غربی نظیر انگلستان و دیگر به شمار می‌رود که هر ساله در سی و یکم اکتبر (شب اول نوامبر) برابر با نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.
ریشه جشن هالووین به آیین باستانی سامهِین یا شامِهین (Samhain) باز می‌گردد. قوم «سلت» که حدود ۲ هزار سال پیش در مناطقی از اروپا (که امروز با نام ایرلند، انگلیس و فرانسه شناخته می‌شوند) زندگی می‌کردند، شروع سال جدید خود را همزمان با برداشت محصولات کشاورزی در اول نوامبر جشن می‌گرفتند که برای آنها نماد پایان تابستان و آغاز فصل تاریکی و سرما بود.

از آنجا که با فرارسیدن فصل سرما، مرگ و میر انسان‌ها در آن زمان بیشتر می‌شد، مردم در آن زمان باور داشتند که با برافروختن آتش و پوشیدن لباس‌های عجیب از پوست حیوانات و استفاده از صورتک‌های ترسناک یا قرار دادن سر بریده شده حیوانات بررروی سر خود می‌توانند ارواح سرگردان آنها را از خود دور کنند یا حداقل مانع از شناسایی خود توسط آنها شوند. این تصور در آن زمان بیشتر ریشه در ترس آنها از تاریکی داشت.

امروزه جشن هالووین بیشتر به عنوان فرصتی برای تفریح کردن شناخته می‌شود و گفتن داستان‌های مربوط به ارواح سرگردان چندان در آن جایی ندارد اما پوشیدن لباس‌های عجیب و صورتک‌های ترسناک همچنان جای خود را در این مراسم حفظ کرده است.

در همین راستا دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور اعزام شدند برای ما تصاویری از جشن هالووین در کالج دی ال دی dld college ارسال کردند که دوست داریم با شما به اشتراک بزاریم.

 

تصاویر زیر توسط  امید امیری دانش آموز کالج DLD منچستر ارسال شده است ، عکس ها مربوط به ایده های هالووین در خوابگاه کالج DLD منچستر  می باشد .

کالج دی ال دی dld college جشن هالووینجشن هالووین
کالج دی ال دی dld college جشن هالووینکالج دی ال دی dld college جشن هالووین
جشن هالووین

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *