۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

‏بهترین شهرهای انگلستان برای تحصیل در مقطع لیسانس در سال ۲۰۱۹ ‏

بریتانیا بخاطر امکانات کامل و بصرفه‌ای که برای دانشجویان در نظر می‌گیرد و  دانشگاه‌هایی با رده بندی بالا و جذابیت‌های خاص زبانزد و شناخته شده است. انگلستان را به لیست انتخاب‌های خود اضافه کنید ، با رفتن به انگلستان می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های تحصیلی را در  سال ۲۰۱۹ بدست آورید.

فهرستی که در زیر می‌خوانید بر اساس رتبه بندی QS است که بر اساس معیارهایی مانند : مقرون به صرفه بودن ، ترکیب بندی دانشجوها، میزان رضایت و مطلوبیت آنها ، فعالیت کارفرمایان و موقعیت عمومی در بالاترین دانشگاه‌ها است.

چند نکته که باید قبل از ورود به دانشگاه‌های انگلستان بدانید:

چه چیزی باعث می شود انگلستان برای دانش آموزان بین المللی منحصر به فرد باشد؟ اول از همه ، فرصتی به شما می‌دهد که مهارت های زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید ، رویداد های بسیار زیاد، کنسرت های زنده ، فعالیت های یک پارچه و گروهی دانشجویان و همچنین فرصت های شغلی و تحصیلی مختلف که بعد از فراغت از تحصیل به دست می آورید. به همین دلیل ، بر اساس آماری که ما در دست داریم شما می‌توانید با انتخاب یکی از گزینه‌های  زیر که جزو محبوب ترین رشته‌های مطالعات در مقطع لیسانس هستند ، بهترین شغل‌ها را بعد از فارغ التحصیلی به دست آورید:

  • مقطع لیسانس در علوم کامپیوتری و فناوری اطلاعات در انگلستان
  • مقطع لیسانس در مطالعات زبان در انگلستان
  • مقطع لیسانس در اقتصاد در انگلستان
  • مقطع لیسانس در امور مالی در انگلستان

بنابر این ، اگر این گزینه‌ها عالی هستند و شما می‌دانید که چگونه برای یک دانشگاه بین المللی درخواست بفرستید و امکان پرداخت هزینه‌ها در انگلستان را دارید ، حالا می‌توانیم به بررسی شهرهایی که برای تحصیل در این مقطع مناسب هستند پردازیم :

تحصیل در مقطع لیسانس

لندن (London) ( رتبه اول در جهان)

لندن ، پایتخت انگلستان ، شهری متفاوت و پر جنب و جوش است . با مراکز دانشگاهی و فرهنگی که محله های زیبا و مناطق شهری متفاوت را در اختیار دارد.

شبکه‌های حمل و نقل  دانشجویی در لندن به خوبی سازمان یافته هستند و دانش آموزان می‌توانند با کارت های تخفیف دانشجویی خود به راحتی از حمل نقل عمومی استفاده کنند. همچنین فرصت‌های شغلی خوب و سخاوتمندانه‌ای برای شما وجود دارد که دیگر نیازی نیست نگران یافتن شغل و کسب درآمد باشید.

در واقع جنبه اصلی که باید تمرکز کنید ، تبدیل دانش و مهارتهایی است که باید به بهترین نحو بکار بگیرید . برخی از دانشگاه‌های برتر لندن را باهم در زیر چک می کنیم :

  • SOAS دانشگاه لندن : این دانشگاه ۶۶ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • دانشگاه کالج لندن (UCL) : ۱۴۶ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • شهر دانشگاهی لندن : حدود ۱۸۲۰۰ دانش آموز دارد و ۵۶ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • کالج لینگ لندن : حدود ۲۹۶۰۰ دانش آموز دارد و ۱۲۴ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.

 

ادینبورگ (Edinburgh)، اسکاتلند ( رتبه ۱۶ در سراسر جهان )

ادینبورگ ، پایتخت اسکاتلند، شهر شناخته شده به عنوان ((آتن شمالی)) و همچنین به عنوان مرکز تحصیلی و آموزشی شناخته می‌شود. تقریبا ۴۰% جمعیت محلی از دانشجویان بین المللی تشکیل شده است و دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا هزینه تحصیلی آنها در این شهر رایگان است .

این شهر هم تاریخی است ، هم روحیه جوان دارد و به عنوان یک شهر قدیمی جوان پسند در یونسکو معروف است . این شهر همچنین دارای  جشنواره‌های منحصر به فردی است که چهره ادینبورگ را تغییر می‌دهد. دانشگاه‌های ادینبورگ جزو بهترین‌ها در انگلستان هستند و برخی از آن ها عبارت اند از :

  • دانشگاه ادینبورگ – حدود ۳۹،۵۰۰ دانش آموز دارد و ۳۱۲ مدرک لیسانس را ارائه می دهد؛
  • دانشگاه هریوت وات – حدود ۳۱،۸۰۰ دانش آموز دارد و ۷۵ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • مدرسه کسب و کار دانشگاه ادینبورگ – حدود ۱۴۰۰ دانش آموز دارد و حدود ۲۷ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • چگونه برای تحصیل فوق لیسانس در انگلستان اقدام کنیم؟
تحصیل در مقطع لیسانس

منچستر (Manchester) ( رتبه ۲۴ در سراسر جهان)

زمانی که به شهر منچستر می رسید دانشجویان بین المللی زیادی می بینید که در این شهر زندگی می کنند ، فرهنگ دانشجویی مزیت اصلی منجستر است. این شهر مناسب تدریس است و توجه ویژه ای به دانشجویان بین المللی دارد و دوره های قوی مانند رهبری و تمرکز بر پایداری را توسعه می دهد.

منچستر دارای رتبه دوم در انگلستان است و همچنین بسیاری از گزینه های سرگرمی، موسیقی ، صادرات فرهنگی ، کمک های علمی و مهندسی را در خود جای داده است .

  • دانشگاه منچستر – حدود ۳۹،۷۰۰ دانش آموز دارد و ۲۵۴ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • NCUK – حدود ۳۰،۰۰۰ دانش آموز دارد و دارای ۲ مدرک لیسانس می باشد.
  • دانشگاه منچستر متروپولیتن – حدود ۳۸۰۰۰ دانشجو دارد و ۱۷۶ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.

 

گلاسکو (Glasgow)، استکاتلند (رتبه ۴۳ در سراسر جهان)

گلاسکو ، بزرگترین شهر اسکاتلند است از نقاط قوت آن ، فرهنگ غنی ، آموزش و پژوهش و تجارت گسترده در این شهر است. گلاسکو اقتصادی شکوفا دارد و دانش جویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی این اطمینان را دارند که به راحتی شغلی مناسب پیدا خواهند کرد.

گلاسکو بیش از ۵۰۰۰۰ هزار دانش آموز را پذیرفته است و این موضوع باعث رونق شهر و محله‌های اطراف گلاسکو شده است. بیشتر دانشجویان در دانشگاهای محبوب آن در حال تحصیل هستند:

  • دانشگاه گلاسکو Caledonian – دارای حدود ۲۰،۰۰۰ دانش آموز و ارائه ۶۶ مدرک لیسانس .
  • دانشگاه گلاسگو – ارائه ۱۰۱ مدرک لیسانس.
  • دانشگاه Strathclyde – دارای حدود ۲۲۰۰۰ دانش آموز و ارائه ۲۲۴ مدرک لیسانس.
تحصیل در مقطع لیسانس

 

کاونتری (Nottingham) (رتبه بندی ۴۴ در سراسر جهان)

کاونتری یک شهر بزرگ با تاریخ بسیار غنی است ، اما همچنین یکی از  افتخارات بزرگ آن نسبت به مدرنیته بودن شهر  است . کاونتری با همکاری نزدیک به ۲۵ شهر دیگر در سراسر جهان ممکن است کمتر شناخته شده باشد ، اما بسیار جذاب است.

تقریبا ۴۰ درصد از دانشجویان شهر از خارج از کشور می آیند و مدیران معتبر آن ها  شهرت دانشگاه ها را منعکس می کنند.

  • دانشگاه کاونتری – ۱۴۷ مدرک لیسانس را ارائه می دهد
  • دانشگاه وارویک – حدود ۱۸،۵۰۰ دانش آموز دارد و ۱۷۸ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.

 

ناتینگهام ، انگلستان ( رتبه ۴۷ در سراسر جهان)

ناتینگهام جزو ۲۳ومین شهر مقرون به صرفه تحصیلی در انگلستان است . این شهر واقع در مرکز کشور، دارای سیستم حمل و نقل عالی است و این امر سفر شما را به شهر های دیگر و لندن راحتتر می‌کند.

لرد بایرون و D.H. Lawrence (نویسنده “عاشق بانوی چتری”) که زمانی ساکن این شهر بودند، ناتینگهام به عنوان یک شهر ادبیات در یونسکو نامگذاری شد. امروزه علاوه بر یک میراث ادبی بزرگ و ارزشمند ، ناتینگهام یکی از بزرگترین مرکز نوآوری علوم زیستی در انگلستان است که بیش از ۵۰ شرکت مبتنی بر دانش را پوشش می دهد.

دانش آموزان از رویدادهای موسیقی متعدد در ناتینگهام بسیار خرسند هستند و در شهر همچنین انواع مغازه‌ها ، کافه‌ها، گالری‌ها و پارک ها را می توانید یکجا داشته باشید که به معنای واقعی مردم از این شهر رضایت کافی را دارند.

  • چگونه برای تحصیل دکترا در انگلستان اقدام کنیم؟
  • دانشگاه ناتینگهام: دارای ۴۳،۷۰۰ دانش آموز دارد و ۱۸۰ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • دانشکده بازرگانی دانشگاه ناتینگهام : حدود ۲۰۰۰ دانش آموز دارد و دارای ۸ مدرک لیسانس می باشد.
  • دانشگاه ناتینگهام ترنت : دارای حدود ۵۰۰۰ دانش آموز و ۲۱۴ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.

 

بیرمنگام (Birmingham) (رتبه ۵۱ در سراسر جهان)

ابتدا بیشتر تمرکز شهر بیرمنگام  Birmingham بر روی صنعت بود اما بعدها به یک مرکز علمی و مالی تبدیل شده است. دانش آموزان بین المللی ، بخاطر برنامه ها و شهرت خوبی که  این شهر دارد آن را جزو الویت‌های خود برای تحصیل قرار می دهند. این شهر بعد از لندن بیشترین تعداد دانشجو را دارد.

فرهنگ غنی و ارزشمند و زندگی شبانه و زنده این شهر توسط دانشجویان و بازدیدکنندگان رضایت کامل آن ها را از این شهر در بر داشته است. یکی از عواملی که این شهر را متمایز می‌کند ، برای لهجه متفاوت آن به نام  لهجه Brummie است.

  • دانشگاه استون : ۸۷ مدرک لیسانس را ارائه می دهد؛
  • دانشگاه بیرمنگام : بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دارد و ۵۹ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • دانشگاه ایالتی بیرمنگام : این دانشگاه ۱۵۶ مدرک لیسانس را ارائه می دهد.
  • گشت و گذار در طبیعت شگفت انگیز انگلستان

مقصدتان برای تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان  را پیدا کردید؟ طریقه گرفتن ویزای دانشجویی انگلستان  را فراموش نکنید. اگر جزو اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا نیستید باید حتما برای تحصیل در انگلستان ویزا داشته باشید.

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا : 3

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *