۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

تحصیل در مدارس آنلاین کانادا

تحصیل در مدارس آنلاین کانادا

شما حتی می‌توانید به عنوان یک دانش‌آموز در کانادا تحصیل کنید، بدون اینکه نیاز به شهروندی کانادا یا اقدام برای اقامت دائم یا دانشجویی. در دنیای امروز، تکنولوژی آموزش به اندازه کافی پیشرفت کرده است و این امکان را فراهم کرده که شما به صورت آنلاین تحصیل کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، حتی برای دریافت دیپلم دبیرستان در کانادا، نیازی به حضور حضوری در این کشور نیست. بنابراین، اگر یک دانش‌آموز بین‌المللی هستید و تمایل دارید دیپلم دبیرستان خود را از کانادا بگیرید، پیشنهاد می شود بهترین مدارس آنلاین کانادا را برای تحصیل بهتر بشناسید.از بهترین مدارس انلاین خارج از کشور مدارس آنلاین کانادایی می باشند.در این مقاله ضمن معرفی بهترین دبیرستان‌های آنلاین کانادا، به بررسی شرایط تحصیل آنلاین در مدارس کانادا می‌پردازیم.

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان "پذیرش سریع و تضمینی از مدارس آنلاین کانادا" شماره تماس خود را وارد کنید. تحصیل در مدارس آنلاین با امکان اخذ اقامت در کانادا

 

هزینه تحصیل آنلاین در کانادا

برای دانش آموزانی که برنامه ۳ تا ۵ ساله برای مهاجرت و ورود به بهترین دانشگاهای کانادا دارند، تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان و گرفتن دیپلم آنلاین از دبیرستان های کانادا، یکی از بهترین روش‌ها است. هزینه تحصیل برای گرفتن دیپلم آنلاین بسیار مقرون به صرفه است. به طور مثال شما برای تحصیل در یک دبیرستان دولتی کانادا باید شهریه‌ای بین ۱۵ تا ۴۵ هزار دلار بپردازید. البته فراموش نکنید که شما باید به این عدد هزینه‌های زندگی در کانادا را نیز که بین ۲ تا ۳ هزار دلار (بسته به سبک و محل زندگی) اضافه کنید. به طور کل، هزینه‌های تحصیل و زندگی برای یک دانش‌آموز متقاضی تحصیل در دبیرستان‌های کانادا سالانه حدود ۵۰ تا ۸۰ هزار دلار خواهند بود. این درحالی است که هزینه تحصیل آنلاین در کانادا بسته به مقدار واحد‌های انتخابی در سال متفاوت خواهد بود و معمولا بین ۷ تا ۸ هزار دلار کانادا در سال خواهد شد. با تحصیل آنلاین دیگر نیاز به هزینه های ویزا، پرواز و زندگی در کانادا نیست و از مالیات‌های گزاف هم دیگر خبری نخواهد بود. شایدد برایتان جالب باشد که بدانید هیچ تفاوتی میان دیپلم آنلاین و دیپلم مدارس روزانه وجود ندارد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: آموزش آنلاین؛ جبر امروز، انتخاب فردا

معرفی بهترین مدارس آنلاین کانادا

پارک سیتی

کانادا کشوری است که در شمال آمریکای شمالی واقع شده است. ده استان و سه قلمرو دارد که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی امتداد دارند. این ویژگی این کشور را به دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت تبدیل می کند. در نتیجه، جمعیت آن به شدت شهری است و بیش از ۸۰ درصد از ساکنان آن در شهرهای بزرگ و متوسط متمرکز شده‌اند که بسیاری از آنها در نزدیکی مرز جنوبی هستند. پس چه جایی بهتر از کانادا برای شروع تحصیل به صورت آنلاین؟ ما در این مقاله به معرفی ۱۰ مدرسه برتر که به صورت آنلاین در آنها می‌توانید تحصیل کنید پرداخته‌ایم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: چه دوره‌ها و رشته‌هایی را در کانادا آنلاین بخوانیم؟

۱. آکادمی نورث استار (Northstar Academy)

ساختمان آکادمی نورث استار

یکی از برترین دبیرستان‌های آنلاین در کانادا، مدرسه نورث استار است. این مدرسه در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و یک مدرسه معتبر از میان مدارس بین المللی است که استانداردهای معتبر خود را در دنیا از سال ۲۰۰۵ حفظ کرده است. شما می‌توانید در هر زمان از سال در این مدرسه ثبت نام کنید. شما می‌توانید با گذراندن حداقل ۲۴ واحد با دیپلم استاندارد و ۲۶ واحد برای دیپلم پیشرفته فارغ التحصیل شوید. هزینه تحصیل در این مدرسه از ۶۱۵ دلار برای یک دوره پایه یک ساله شروع می‌شود و این هزینه متغیر است.

۲. مدرسه لورل اسپرینگز (Laurel Springs School)

مدرسه لورل اسپرینگز که در سال ۱۹۹۱ در کانادا تأسیس شد. این مدرسه هیچ وابستگی مذهبی ندارد و شهریه تحصیل در این مدرسه بر اساس نوع ثبت نام دانشجو به صورت تمام وقت یا ترمیک محاسبه می‌شود. در این مدرسه، هزینه ثبت نام سالانه ۲۵۰ دلار برای ثبت نام تمام وقت و ۱۰۰ دلار در سال برای ثبت نام پاره وقت است. شرایط فارغ التحصیلی ۲۳.۵ واحد دروس دانشگاهی و انتخابی است. توجه داشته باشید، این مدرسه بهترین برنامه های آنلاین دبیرستان را به دانش آموزان خود ارائه می دهد.

۳. آکادمی مسیر جنگل (Forest Trail Academy)

آکادمی Forest Trail یکی از بهترین مدارس آنلاین در کانادا است. شهریه این مدرسه ماهانه ۲۰۰ دلار یا در هر سال ۲۳۹۵ دلار به همراه هزینه ثبت‌نام غیرقابل استرداد ۱۵۰ دلار است. دانش‌آموزان با گذراندن ۲۴ واحد می‌توانند از این دبیرستان فارغ‌التحصیل شوند. علاوه بر این، این آکادمی بهترین برنامه های آنلاین دبیرستان را با هزینه مقرون به صرفه به دانش آموزان خود ارائه می دهد.

۴. مدرسه پارک سیتی (Park City Independent)

تحصیل آنلاین در مدرسه پارک سیتی (Park City Independent)

پارک سیتی ایندیپندنت که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، توسط کمیسیون معتبر شمال غرب کانادا تأیید شده است و موقعیت مکانی آن در اورم، یوتا است. هیچ گرایش مذهبی ندارد. اطلاعات مربوط به شهریه توسط مدرسه مستقیماً در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. فارغ التحصیلان این مدرسه باید حداقل ۲۴ ساعت به ازای هر واحد در این مدرسه درس بخوانند.

۵. مدرسه کیستون (The Keystone School)

در این مدرسه دانش‌آموزان می‌توانند در دو برنامه Keystone Standard و Keystone Plus در این مدرسه تحصیل کنند. دوره های اصلی و انتخابی برای هر دوره ۴۱۹ دلار برای برنامه‌ها استاندارد مدرسه کیستون و هزینه تحصیل در دوره های کیستون پلاس۴۹ دلار برای هر کورس در هر دوره است. دروسی مانند شیمی یا علوم زمین در هر دوره کمی پیشرفته‌تر می‌شوند. توجه داشته باشید در صورت خرید ۵ یا ۶ کورس درسی، دانشجو از تخفیف بسته آموزشی پنج درصد (۵%) برخوردار خواهد شد. هزینه خرید کتاب‌های درسی نیز شامل شهریه‌ای است که دانشجو پرداخت می‌کند. برای فارغ التحصیلی، دانشجو باید حداقل ۲۱ واحد درسی بگذراند کند.

۶. دبیرستان دانشگاه میسوری (University of Missouri High School)

دبیرستان دانشگاه میسوری در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. در این دبیرستان، شهریه دانش آموزان ۵۰۰ دلار به ازای هر نیم واحد درسی است. توجه داشته باشید، برای گذراندن دوره‌های Advanced Placement شما باید ۷۵ دلار اضافی به ازای هر نیم واحد بپردازید. همچنین برای فارغ التحصیلی، دانش‌آموزان باید حداقل ۲۴ واحد اعتباری برای دریافت دیپلم مسیر استاندارد و ۲۵ واحد برای دریافت دیپلم کالج (College Path Diploma) بگذرانند.

۷. دبیرستان جیمز مدیسون (James Madison High School)

Halstrom Academy

دبیرستان جیمز مدیسون که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد، توسط کمیسیون شورای آموزش و آموزش از راه دور اداره می‌شد. این مدرسه هیچ وابستگی مذهبی ندارد و همچنین بهترین برنامه های آنلاین دبیرستان را در کانادا ارائه می‌دهد. هزینه تحصیل در این مدرسه ۱۲۷۴ دلار در سال است. برای فارغ التحصیلی، دانش آموزان ممکن است دو مسیر را دنبال کنند. مسیر عمومی که شامل ۲۳ واحد برای فارغ التحصیلی است، و مسیر آمادگی کالج که به همان میزان واحد اما یک برنامه دوره تخصصی نیاز دارد.

۸. آکادمی هالستروم (Halstrom Academy)

آکادمی هالستروم در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد و هیچ گرایش مذهبی ندارد. اطلاعات مربوط به شهریه و هزینه‌ها مستقیماً توسط مدرسه ارائه می شود. برای فارغ التحصیلی، دانشجو باید حداقل ۲۲۰ واحد را بگذراند. همچنین دانش‌آموز باید تا سال آخر امتحان نهایی این مدرسه را پشت سر بگذارد و نمره قبولی ۸۰ درصد یا بالاتر را کسب کند.

۹. دبیرستان اکسل (Excel High School)

مدرسه اکسل در لیست ما یکی از بهترین دبیرستان های آنلاین در کانادا برای تحصیل است. در این موسسه آموزشی، شهریه برای دوره‌های دیپلم تمام وقت بر اساس ماهانه ۸۹ دلار در ماه در نظر گرفته شده است. برای فارغ التحصیلی از این مدرسه، دانش‌آموزان باید حداقل ۱۸ واحد درسی بگذرانند. توجه داشته باشید، دانش آموزان متقاضی دیپلم استاندارد دبیرستان باید حداقل ۲۱ واحد را بگذرانند.

۱۰. مدرسه کامپوهای (Compuhigh)

در انتهای لیست دبیرستان های آنلاین در کانادا مدرسه Compuhigh قرار گرفته است. این دبیرستان در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. هزینه تحصیل در برنامه دیپلم ۱۱۸۵ دلار، برنامه دیپلما پلاس ۱۴۸۵ دلار و برنامه بزرگسالان این مدرسه ۱۴۸۵ دلار در سال است. برای فارغ التحصیلی از این مدرسه، دانش آموزان می‌توانند از بین دو مسیر، یکی را انتخاب کنند. مسیر مطالعات عمومی که شامل ۱۸ واحد است و مسیر آمادگی کالج که شامل ۲۲ واحد برای فارغ التحصیلی است.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید: آموزش آنلاین در کانادا برای دانشجویان بین المللی از راه دور

شرایط تحصیل در مدارس آنلاین کانادا

تحصیل انلاین در مدرسه کانادایی

برای تحصیل در بهترین دبیرستان‌های آنلاین کانادا باید مانند دوره‌های حضوری، باید پذیرش دریافت کرد. این پذیرش شامل ارائه درخواست و ارسال مدارک است و نکات ریز و درشتی دارند که مشاوران پذیرش تحصیل به خوبی از آن اطلاع دارند. به همین دلیل حتی اگر قصد تحصیل در مدارس آنلاین کانادا را دارید و دریافت ویزا دغدغه شما نیست، بهتر است با مشاوران تحصیل کار خود را پیش ببرید.

 

این روزها جهان در تمام جهات و تمامی مقاطع به سمت و سوی آموزش آنلاین روی آورده است و تمامی افراد با توجه به سهولت و هزینه کمتر این نوع آموزش تحصیل آنلاین را به تحصیل حضوری ترجیح می‌دهند. چنانچه شما یا فرزند شما متقاضی تحصیل آنلاین در مدارس کانادا هستید، می‌توانید برای بررسی شرایط خود با مشاوران ما در بلو اسکای تماس بگیرید. مشاوران ما پس از بررسی شرایط شما بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد.

online high schools virtualhighschool

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا : 7

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

  1. سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. آیا شما نمایندگی دبیرستانهای آن لاین کانادا در ایران هستید؟ لطفا اسم و وبسایت این دبیرستانهای آن لاین کانادا که شما نمایندگی آنها در ایران هستید را و اسم مدارک لازم برای ثبت نام و شهریه و فرم ثبت نام را فورا به ایمیل من بفرستید و نیز به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.
    javad.eshaghi78@ yahoo.com



    0



  2. سلام، سوال من اینه،آیا مدرسه آنلاین از دوره ابتدایی هم برای کودکان دارن؟ اگر دارن لطفا آدرس مدارس رو لطف می کنید؟



    0



    • سلام هادی عزیز
      معمولا دوره های آنلاین برای مقطع دبیرستان هست، اما بعضا برای مقاطع دبستان هم ارائه می شود. ولی با توجه به ترم و سال تحصیلی متفاوت هست، بنابراین برای اطلاع دقیق از مقطع و دوره مورد نظر، میتوانید با کارشناسان بلواسکای تماس بگیرید.



      0



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *