۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱
موقعیت مکانی: کانادا - تورنتو
محدوده سنی: 18 سال به بالا
نوع مرکز: خصوصی
تعداد دانش‌آموزان: 3,907

درباره کالج اورگرین

دانشگاه‌ها و کالج‌های بسیاری برای تحصیل در کانادا وجود دارند که می‌توان آن‌ها را برای تحصیل انتخاب کرد. کالج اورگرین یکی از برترین کالج‌های کانادا است که همواره دوره‌ها و رشته‌های متنوعی را در اختیار دانشجویان برای تحصیل قرار می‌دهد. این کالج به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از تمام امکانات آموزشی و رفاهی آن بدون پرداخت هزینه جداگانه بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب از بلواسکای قصد داریم تا شرایط و روندهای تحصیل در کالج اورگرین را به طور کامل بررسی کنیم.

برای آشنایی بیشتر با کالج اورگرین اینجا را کلیک کنید

 

 

امکانات و محیط‌های آموزشی

خوابگاه و امکانات کالج او‌رگرین

متاسفانه کالج اورگرین به دانشجویان خود خوابگاه اختصاصی و متمرکز در پردیس‌های آن ارائه نمی‌دهد. اما شما می‌توانید در شهر تورنتو یعنی محل قرار داشتن این کالج، به دنبال خوابگاه‌های خصوصی بگردید و بتوانید با هزینه‌ای معقول اتاقی مناسب را دریافت کنید.

از جمله امکانات متنوع کالج پرطرفدار اورگرین کانادا هم می‌توان به داشتن سایت‌های فناوری اطلاعات و دانش کامپیوتر اشاره کرد. همچنین در کالج اورگرین شما این امکان را دارید تا بتوانید در اتاق‌های مربوط به آموزش دانش کامپیوتر، از سیستم‌های این کالج به صورت رایگان استفاده کنید.

برای علاقه‌مندان به ورزش نیز در کالج اورگرین انواع سالن‌های ورزشی ایجاد شده‌اند تا بتوانند در این کالج به فعالیت در رشته‌های مورد علاقه‌خود بپردازند. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید در این کالج دوست‌داشتنی به فعالیت در ورزش‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، هاکی، دو و میدانی، راگبی و دیگر ورزش‌های معروف جهانی بپردازید.

ضمنا کالج اورگرین توجه ویژه‌ای نیز به علاقه‌مندان به موسیقی دارد. از این رو در این کالج برای این افراد امکانات متنوعی در نظر گرفته شده است تا بتوانند در این کالج ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرند. از جمله ساز‌های قابل یادگیری در این کالج هم ویالون، گیتار، پیانو و فلوت اشاره کرد.

هزینه‌های تحصیل و شهریه‌ها

کالج اورگرین این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب، به تحصیل در کشور کانادا بپردازید. در نظر داشته باشید که این کالج به دلیل دولتی بودن، شهریه کمتری را نسبت به دیگر کالج‌های خصوصی دریافت می‌کند.

شما برای تحصیل در رشته و دوره مدیریت کسب و کار در سطح بین‌الملل باید شهریه 10 هزار دلاری را پرداخت کنید. همین میزان شهریه برای تحصیل در دوره مدیریت هتل‌ها به مبلغ 12 هزار دلار کانادا می‌رسد. در نظر داشته باشید که اگر قصد تحصیل در دوره‌های مدیریت مطب پزشکی را داشته باشید هم باید مبلغ 9500 دلاری را به عنوان شهریه تحصیلی سالانه به این کالج پرداخت کنید. ضمنا هزینه تحصیل در دوره‌های امنیت سایبری نیز در حدود 13 هزار دلار تعیین شده است.

مشاوره تخصصی اخذ پذیرش سریع و تضمینی از بهترین کالج های کانادا با بورسهای متنوع
مشاوره تخصصی اخذ پذیرش سریع و تضمینی

بورسیه و کمک هزینه‌های تحصیلی

بورسیه‌های تحصیلی کالج اورگرین به صورت رقابتی هستند و بر اساس شایستگی‌ها و شرایط دانشجویان، به آن‌ها اعطا می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت که بورسیه‌های تحصیلی این کالج می‌توانند در حدود 1000 دلار از شهریه تحصیلی آن‌ها کم کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع بورسیه‌های تحصیلی این کالج، به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

برنامه علمی و تحصیلی

شما برای تحصیل در کالج اورگرین می‌توانید یکی از دوره‌های متنوع آن را انتخاب کنید. یکی از این دوره‌ها، مدیریت مطب پزشکی است. شما می‌توانید دوره 32 هفته‌ای این رشته شرکت کرده و مدرک بین‌المللی آن را دریافت کنید. لازم به ذکر است که مجموع زمان تحصیل و کار در این دوره در حدود 675 ساعت است.

 

همچنین می‌توانید در دوره‌های مربوط به کمک داروخانه شرکت کنید. این دوره می‌تواند تا 46 هفته به طور بیانجامد و در آن بیش از 900 ساعت آموزش وجود دارد. از این میان، 900 ساعت تئوری و 100 ساعت کارآموزی خواهد بود و در انتها به شما مدرک دیپلم این دوره اعطا خواهد شد. از دیگر دوره‌های کالج اورگرین می‌توان به پرستار شخصی اشاره کرد. شما در این دوره در مجموع 700 ساعت آموزش خواهید دید که طول دوره 31 هفته‌ای دارد. در این دوره 390 ساعت دوره و آموزش تئوری و 310 ساعت نیز دوره آموزش علمی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

 

کالج اورگرین این امکان را هم به شما خواهد داد تا بتوانید در رشته‌های متنوع دیگری مانند تحقیقات پزشکی تحصیل کنید. این دوره دارای بازه زمانی 49 هفته‌ای است و به 920 ساعت آموزش ختم می‌شود. از این میزان ساعت، 240 ساعت هم به صورت کارآموزی خواهد بود و در آخر به شما دیپلم این دوره اعطا خواهد شد. همچنین شما این امکان را دارید تا در دوره‌های متنوع کامپیوتری این کالج مانند امنیت سایبری تحصیل کنید. در نظر داشته باشید که این دوره در حدود 97 هفته طول خواهد کشید و 1820 ساعت آموزشی خواهد داشت که 200 ساعت آن کارآموزی خواهد بود.

چگونگی پذیرش و ثبت‌نام برای دانش‌آموزان خارجی

برای ثبت نام در این کالج باید مدارک مختلفی را آماده و اسکن کنید. شما باید با مراجعه به سایت کالج اورگرین، بر روی بخش ثبت نام کلیک کرده و ثبت نام کنید. در مدت زمان کوتاهی با شما تماس گرفته خواهد شد و از شما مدارکی مختلفی مانند ریز نمرات آکادمیک، خواسته می‌شود.

در مرحله بعدی برای ارزیابی درخواست شما، مدارک مورد بررسی قرار می‌گیرند و می‌توانید پس از قبولی، در این کالج تونتویی ثبت نام کنید. در نظر داشته باشید که شما باید شهریه تحصیل یک سال در این کالج را در زمان ثبت نام پرداخت کنید.

در رابطه با شرایط ثبت نام نیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که شما برای تحصیل در کالج اورگرین نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارید اما می‌توانید با داشتن آن از مزیت‌های مختلفی برخوردار شوید. همچنین برای پذیرش در این کالج دولتی هم باید نمرات بالایی در مقاطع تحصیلی گذشته کسب کرده باشید.

 

تکمیل مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی و مذاکره برای دریافت بورسیه تحصیلی، کار نسبتا پیچیده‌ای است که ریزه‌کاری‌های مخصوص خودش را دارد و اگر به درستی انجام نشود، نتیجه مناسب به دست نمی‌آید. کارشناسان ما در بلواسکای آمادگی دارند تا با تجربه خود، فرایند پذیرش تحصیلی را به خوبی برای شما انجام داده و بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی محیطی

سوالات متداول

در ادامه این بخش نیز قصد داریم تا به سوالات شما درباره این کالج محبوب و پرطرفدار پاسخ دهیم.

جایگاه علمی کالج اورگرین چیست؟

در سال‌های اخیر، همواره بسیاری از نشریه‌های داخلی و بین‌المللی کالج اورگرین را به عنوان یکی از برترین کالج‌های کشور کانادا معرفی کرده‌اند.

آیا این کالج اعتبار بین‌المللی دارد؟

بله. کالج اورگرین در سطح جهانی شناخته‌شده است و مدارک تحصیلی اعطایی آن هم از اعتبار بالایی برخورد هستند.

وضعیت فارغ‌التحصیلان در این کالج برای ورود به بازار کار چیست؟

فارغ‌التحصیلان این کالج بعد از تحصیل در آن می‌توانند به دلیل داشتن مدرک تحصیلی معتبر، به راحتی وارد بازار کاری پررونق شوند.

نیاز به مشاوره دارید ؟

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان برای پذیرش تحصیلی در کشورهای گوناگون جهان، با مشاوران بلواسکای در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره