۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

بهترین مدارس لندن ؛ شناخت و تصمیم گیری درست راه چاره است

بهترین مدارس لندن

لندن یکی از پایتخت‌های مهم و زیبای دنیاست. زندگی و تحصیل در مدارس آن می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و الهام‌بخش برای هرکس باشد. بیشتر دانشگاه‌های این شهر سال‌هاست که در شمار ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار می‌گیرند. در این دانشگاه‌ها، دانشجویان خارجی متعددی وجود دارد که از ملیت‌های مختلفی در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. این یعنی ظرفیت علمی، فرهنگی و اقتصادی لندن آن‌قدر زیاد است که می‌تواند به قطبی برای پذیرش جوانان از سراسر دنیا بدل شود. بسیاری از مشاهیر دنیای هنر، سیاست، علم و… از دانشگاه‌های لندن فارغ‌التحصیل شده‌اند. در این مقاله با بهترین مدارس لندن آشنا خواهید شد. انتخاب از میان آن ها برای تحصیل و ورود به کشوری پیشرفته و با امکانات مناسب می‌تواند زندگی شما یا فرزندانتان را از ابعاد مختلف شکوفا و موفق کند. پس با ما همراه باشید.

مزایای تحصیل در لندن

مزایای بسیاری برای تحصیل در بهترین مدارس لندن وجود دارد. اگر بخواهیم به چند مورد در این زمینه اشاره داشته باشیم، موارد زیر از شاخص‌ترین‌ها خواهند بود:

  • دانشگاه‌های سطح‌بالا و معتبری که آوازه جهانی دارند؛
  • بازار کار پررونقی در لندن برای رشته‌های مختلف وجود دارد؛
  • مراکز تفریحی، هنری و سرگرمی بسیاری در این شهر دیده می‌شود؛
  • به عنوان دانش‌آموز یا دانشجو با افراد و دانشجویانی از سراسر دنیا آشنا می‌شوید و تنوع فرهنگی را در محیطی غنی تجربه می‌کنید؛
  • تنوع رشته‌های تحصیلی بسیار بالاست و می‌توانید به‌سادگی از میان آنها به علایق و خواسته‌هایتان نزدیک شوید.

راهنمای تحصیل در لندن

اگر خواهان ادامه تحصیل در انگلستان هستید، باید قبل از هر چیز به سراغ انتخاب دانشگاه یا دبیرستانی بروید که برایتان مناسب‌تر است. یعنی باید ببینید که چه امکانات و خدمات و البته شرایطی دارد که می‌تواند به شما در جهت انتخاب مسیر تحصیلی درست کمک کند. انتخاب مدرسه‌ای مناسب که شرایط آموزشی مطلوبی مطابق با استانداردهای جهانی دارد، احتمال ماندگاری در انگلستان برای ورود به دانشگاه‌های خوب این کشور را هم فراهم می‌کند. از آنجا که بسیاری از خانواده‌ها امکان همراهی با فرزندشان در کشوری دیگر را ندارند، مایلند تا مدارسی شبانه‌روزی و البته قابل‌اعتماد برای فرزندان خود پیدا کنند. شناخت این مدارس با کمک‌گرفتن از موسسات و مراکزی مانند آسمان آبی (blue sky) که سابقه و تجربه خوبی در این زمینه دارد، ساده و آسان خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، مدارس شبانه‌ روزی انگلستان انتخاب نخست بسیاری از والدینی است که نمی‌توانند فرزندان خود را برای تحصیل در کشوری دیگر همراهی کنند. اگر مجموعه‌ای مناسب و معتبر برای تحصیل در دبیرستان انتخاب کنید، مزایای بسیار زیادی از حضور در آن نصیب فرزندتان خواهد شد. استقلال و خودساختگی ناشی از حضور در محیطی تازه در کنار بهره‌مندی از امکانات رفاهی و تحصیلی مناسب به نوجوانان درس‌های بزرگی می‌دهد. بسیاری از افراد موفق دنیا از مدارس معروف و معتبر شبانه روز انگلستان فارغ‌التحصیل شده‌اند. این سبک از زندگی در محیطی امن و پویا به نوجوانان توانمندی‌هایی مانند مدیریت خود و رهبری  تقدیم می‌کند. زیستن در کنار افراد دیگر در جایی دور از خانه هم باعث می‌شود تا روابط اجتماعی افراد بسیار قوی شود و توانایی درک متقابل دیگران در آنها شکل بگیرد.

معرفی ۱۰ مدرسه شبانه روزی ممتاز شهر لندن

بهترین مدارس لندن

یکی از دغدغه‌های تمام افرادی که خواهان مهاجرت تحصیلی به ویژه در مقطع دبیرستان هستند، یافتن مدارس شبانه روزی یا معمولی مناسبی است که انواع امکانات علمی و رفاهی را در اختیارشان قرار بدهد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین آن ها پرداخته‌ایم:

۱.کالج دی‌ال‌دی لندن (DLD COLLEGE LONDON)

کالج دی‌ال‌دی از جمله مراکز آموزشی معروف لندن در قلب این شهر و در مجاورت رودخانه تیمز  و وست‌مینستر است. این مرکز که از نظر موقعیت مکانی به بسیاری از دیدنی‌های شهر مانند چشم لندن بسیار نزدیک است، برنامه‌های آموزشی مختلفی از جمله اِی‌لول (A-LEVEL)، بی‌تی‌ای‌س (BTEC)، جی‌سی‌اس‌ای (GCSE) و برنامه‌های بین‌المللی فاندیشن (FONDATION) را ارائه می‌کند. تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس این مدرسه شبانه‌روزی اندک است و همین موضوع باعث می‌شود تا امکان رسیدگی دقیق به هر دانش‌آموز وجود داشته باشد.

۲. مدرسه شبانه‌روزی بلربیز (BELLERBYS)

کالج بلربیز هم از دیگر مراکز آموزشی معتبر پایتخت انگلستان است که به واسطه ارتباطات وسیع و نزدیکی که با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دیگر لندن دارد، ساده‌تر و سریع‌تر می‌تواند پای دانش‌آموزان را برای ادامه تحصیل به آنها باز کند. دوره‌های مختلف آموزشی از جمله فاندیشن، دوره‌های آموزشی زبان و… هم بنا به نیاز هر دانش‌آموز در این مدرسه وجود دارد. در بلربیز محوطه زندگی و تحصیل دانش‌آموزان در کنار یکدیگر است و یکی از شاخصه‌های آن هم امنیت بالای موجود در مرکز به شمار می‌رود.

۳. مدرسه شبانه‌روزی میل‌هیل (MILL HILL)

میل‌هیل هم از مدارس شبانه‌روزی مهم لندن است که دوره‌های تحصیلی باکیفیت خود را به نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله ارائه می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که قدمت میل‌هیل به حدود دو قرن می‌رسد. این مدرسه که از بهترین مدارس شبانه روزی لندن است از سال ۱۸۰۷ فعالیت می‌کند. دانش‌آموزان متعددی از نقاط مختلف دنیا در میل‌هیل تحصیل می‌کنند. فضای بین‌المللی، امکانات تحصیلی و رفاهی و امنیت دانش‌آموزان در این مدرسه شبانه‌روزی به شکل قابل‌تحسینی تامین می‌شود.

۴.مدرسه شبانه‌روزی کتس‌لندن (CATS LONDON)

بهترین مدارس لندن

کتس‌لندن هم از سال ۱۹۵۲ تاکنون در حال فعالیت است. این سابقه و تجربه اصلا شوخی‌بردار نیست. در واقع، یعنی با مرکزی آموزشی سروکار داریم که سال‌هاست با شعاری جذاب در حال ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی در لندن است: کتس‌لندن تلفیقی است از استانداردهای بالای آموزشی و درک نیازهای فردی دانش‌آموزان. کالج کتس‌لندن در ابعاد بین‌المللی هم با کشورهای دیگر همکاری‌هایی دارد.

۵.دبیرستان شبانه‌روزی ولدینگهام (WOLDINGHAM SCHOOL)

در میان بهترین مدارس شبانه روزی لندن ، ولدینگهام هم از گزینه‌های شاخصی به شمار می‌رود که فقط پذیرای دختران است. دغدغه‌های مدیران این مجموعه فقط به مسائل آموزشی درسی محدود نمی‌شود و اگر دوست دارید که فرزندتان یا خودتان در مکانی به تحصیل بپردازید که در کنار درس، به‌طور جدی به هنر، ورزش و تقویت مهارت‌های ارتباطی نوجوانان هم توجه ویژه‌ای می‌شود، باید نام ولدینگهام را به ذهن بسپارید.

۶.دبیرستان شبانه‌روزی ام.پی.دابلیو (MPW)

در سال ۱۹۷۳، سه تن از فارغ‌التحصیلان دانشگاه کمبریج تصمیم به احداث دبیرستان ام.پی.دابلیو گرفتند. نکته بسیار چشم‌گیری که درباره این دبیرستان وجود دارد، امکانات و تجهیزات آموزشی مدرن و باکیفیت آن است. سالانه حدود ۱۲۰۰ دانش‌آموز در این مرکز تحصیل می‌کنند که البته حدود دو-سوم آنها بریتانیایی هستند.

۷.مدرسه شبانه‌روزی وست‌مینستر

مدرسه وست‌مینستر هم از آن مدارس قدیمی لندن است که در جوار وست‌مینستر ابی (Westminster Abbey) و خانه پارلمان لندن قرار دارد. مدرسه وست‌مینستر هم آموزش را در سطحی بالا پیگیری می‌کند و بورسیه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان در سطح ملی و بین‌المللی در نظر می‌گیرد. این مورد هم می‌تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها شناخته شود.

۸. مدرسه هارو (Harrow school)

مدرسه شبانه روزی هارو هم مدرسه‌ای مختص پسران است که از سال ۱۵۷۲ در لندن فعالیت می‌کند. این تاریخ‌های احداث حاوی اطلاعات بسیار مهمی هستند. این اعداد نشان از سابقه و تجربه‌ای دارند که مراکز آموزشی نام‌برده در این مقاله را برای سال‌ها و در بعضی موارد، قرن‌ها پابرجا نگه داشته‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، چرچیل هم در مدرسه هارو تحصیل کرده است.

۹.دبیرستان کینگزاجوکیشن (KINGS EDUCATION)

بهترین مدارس لندن

کینگزاجوکیشن هم از آن مراکز آموزشی بسیار قوی و معتبری است که علاوه بر ارائه خدمات مطلوب آموزشی و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در دانشگاه‌های معتبر، مقوله‌هایی مانند مسئولیت اجتماعی را هم به خوبی ترویج می‌دهد. برای مثال، در این مرکز آموزش‌ها و تلاش‌های زیادی برای همراهی و احترام به محیط‌زیست صورت می‌گیرد. توجه به محیط‌زیست و موضوع پایداری آن با اقداماتی در حوزه بازیافت در این مدرسه پیگیری می‌شود.

۱۰.فارینگتونز اسکول (FARRINGTONS SCHOOL)

فارینگتون هم مدرسه‌ای است که به دو شکل شبانه‌روزی و عادی فعالیت می‌کند و پذیرای کودکان از سن ۳ سالگی تا دوران نوجوانی و جوانی آنها در ۱۸ سالگی است. محیط فارینگتونز هم با فعالیت‌های متنوعی در زمینه‌های ورزش، نمایش و…، برای کودکان و نوجوانان در تمام رده‌های سنی جذابیت دارد.

در آخر

بهترین مدارس لندن

شناخت مدارس شبانه روزی لندن باعث می‌شود تا تصمیم‌های بهتری برای آینده تحصیلی افراد گرفته شود. موسساتی مانند آسمان آبی (BLUE SKY) با دارا بودن تجربه و سابقه موفق در حوزه یاری‌رسانی و مشاوره به افراد مختلف در جهت مهاجرت تحصیلی به انگلستان و کشورهای مطرح دیگر، روند ادامه تحصیل در خارج را ساده و شیرین می‌کنند. بهترین مدارس لندن را بشناسید و آگاهانه برای مهاجرت تحصیلی تصمیم بگیرید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا : 14

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

  1. امیر سبحان عالی
    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷

    سلام
    بین مدارس انگلستان و کانادا کدومشون بهترین آموزش رو ارائه میدن و ارزش کدام مدرک بیشتره؟



    0



    • امیرسبحان عزیز سلام،

      هم مدارس انگلستان و هم مدارس کانادا جزو بهترین‌های دنیا هستند. در عین حال حتما با کارشناسان بلواسکای ( Blue Sky ) مشورت بفرمایید تا بر اساس شرایط شما بهترین راه را به شما معرفی کنند.

      شماره تماس:
      ۰۲۱۹۱۰۰۷۲۷۴



      0



  2. سلام
    من میخوام دختر و پسرم را ببرم انگلستان تحصیل کنن و خودم هم در کنارشون باشم چه مدرسه ای توی لندن خوبه؟دخترم ۱۱سالشه و پسرم ۱۵ سالشه و توی ایران مدرسه تیزهوشان میره



    0



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *