۰۲۱-۲۶۲۹۰۷۵۱

آیا در مورد انتخاب محل تحصیل براساس شخصیت شنیده اید؟

محل تحصیل براساس شخصیت

یکی از روش های متداول مهاجرت، مهاجرت تحصیلی است. این نوع مهاجرت به افراد این امکان را می دهد که در کشور مقصد نوع و روش دیگری از زندگی را تجربه کنند. به همین دلیل، هر چه که ویژگی‌های محیطی و فرهنگی با شخصیت فرد تطابق بیشتری داشته باشد، فرد سریع‌تر به آن محیط خو می گیرد. در این حالت، افراد فرصت دارند که با سبک جدید زندگی خود سازگار شوند. در نتیجه یکی از روش های انتخاب محل تحصیل براساس شخصیت فرد مهاجر است.

فرض کنید شخصی قصد سفر به وین، پایتخت اتریش، را دارد. او نه تنها باید در مورد این شهر بلکه باید در مورد فرهنگ، آداب و رسوم و حتی ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها نیز اطلاع کسب کند. بهمین دلیل این موضوع که اشخاص به شهر یا کشوری مهاجرت کنند که با ویژگی های شخصیتی آنان همسو باشد بسیار اهمیت دارد. در ادامه به معرفی برخی مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت تحصیلی می پردازیم.

انگلستان، بهترین مقصد برای افراد اهل مطالعه

محل تحصیل براساس شخصیت

اگر شما فردی هستید که بسیار به مطالعه علاقمندید در این صورت کشور انگلستان و شهر لندن بهترین گزینه برای شخصیت شماست. لندن بهترین مقصد برای تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی و مطالعه آثار ارزشمند ادبیات نظیر نوشته‌های جین آستین است.

همچنین دانشگاهها و کالجهای انگلستان برترین رتبه را در رشته های گوناگون علمی دارند. از سوی دیگر، بهترین دانشگاههای جهان در انگلستان واقع شده اند که از آن دسته میتوان به دانشگاههای نظیر کمبریج ، آکسفورد ، دانشگاه UCL و امپریال کالج لندن را نام برد که جزء ۱۰ دانشگاه برتر جهان هستند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: آنچه باید در مورد زندگی و تحصیل در انگستان بدانیم

پراگ، ویژه رویا پردازان

محل تحصیل براساس شخصیت

انتخاب محل تحصیل براساس شخصیت شاید برای برخی دور از ذهن باشد، اما اگر شما روحیه رویاپردازی دارید، بدون شک، شهر پراگ مناسب شخصیت شما است. معماری بسیار زیبای پراگ به شما این امکان را میدهد که در میان ساختمان‌های رنگارنگ قدم بزنید و رویا پردازی کنید.

با وجود اینکه زبان اصلی در این شهر آلمانی است، اما برخی از دانشگاه های این کشور، در مقاطع خاص، برنامه های تحصیلی به زبان های دیگر از جمله انگلیسی برای دانشجویان خارجی دارند.

استرالیا و ماجراجویان

محل تحصیل براساس شخصیت

بدون شک، استرالیا بهترین مقصد برای افراد اهل ماجراجویی است. اگر علاقمند هستید تا در حین ادامه تحصیل در دانشگاه به ماجراجوئی نیز بپردازید، استرالیا بهترین انتخاب شما است. در استرالیا، سفر های یک روزه همیشه برای شما فراهم است و در این کشور این فرصت را دارید تا به ماجراجوئی و کشف ناشناخته‌ها بپردازید. از این رو است که می گوئیم انتخاب محل تحصیل براساس شخصیت یکی از روش های عالی برای انتخاب کشور مقصد است.

اگر به فکر مهاجرت به استرالیا هستید، این مقاله را از دست ندهید: استرالیا کشوری توسعه یافته و زیبا

سوئیس و دوستداران آرامش

محل تحصیل براساس شخصیت

سوئیس یکی از آرامترین کشورهای جهان است. سیاست داخلی و خارجی کشور سوئیس به نحوی است که به عنوان یکی از بهترین و پایدارترین کشورها شناخته می شود. در زمینه زندگی اجتماعی و ثبات شرایط شاید برترین کشور باشد. اگر شما فرد آرامی هستید و آرامش محیط زندگی برای شما اولویت دارد، می‌توانید در ژنو، پایتخت سوئیس، تحصیل کنید. اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید همزمان با تحصیل، در دفتر سازمان ملل نیز دوره کارآموزی خود را سپری کنید.

هر آنچه که در مورد طبیعت سوئیس لازم است بدانید: سوئیس کشور کوه‌های بلند و دریاچه‌های چشم‌نواز

کشورهای یونان، قبرس و ایتالیا برای دوستداران تاریخ

محل تحصیل براساس شخصیت

کشورهای یونان، قبرس و ایتالیا، از جمله کشورهایی هستند که همیشه در زمینه تاریخ و تمدن بشری مطرح بوده اند. این کشورها دارای آثار تاریخی فراوانی هستند. در نتیجه اگر فردی علاقمند به تاریخ و تمدن بین الملل هستید مقصدی را انتخاب کنیدکه تاریخ در آن جریان باشد! شهرهایی مانند آتن و رم سرشار از تاریخ هستند.

حتما تا به حال به اهمیت انتخاب محل تحصیل براساس شخصیت پی برده اید، اما اگر هنوز مردد هستید می توانید روی دریا تحصیل کنید!!!

محل تحصیل براساس شخصیت

روی دریا و در سفری دور دنیا تحصیل کنید!

بدون شک انتخاب محل تحصیل براساس شخصیت کسانی که دوست ندارند یک جا بنشینند، سخت است. اگر دوست دارید همیشه در حال حرکت باشید، تحصیل روی دریا بدون شک مناسب شخصیت شما است. در دوره هایی که به منظور تحصیل در کشتی برنامه ریزی شده اند، تمام کلاس ها داخل کشتی تشکیل می شوند. در زمان برگزاری دوره ها، کشتی در حال سفر به دور دنیا خواهد بود. توفقگاه‌ این دانشگاه متحرک ساحل ۱۵ شهر در ۱۱ کشور است.

اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید به این وب سایت زیر مراجعه کنید: شرایط تحصیل روی دریا

منبع: huffingtonpost

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نظرات

  1. لطفا در مورد کشورهای دیگر مثل کانادا و ژاپن هم بنویسید.



    0



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *